Green_Goblin Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 Das über ghosthunter! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 han har blivit nerslagen Weener: HAhahahaha Du är kul du Det är ju sant? Förövrigt kan jag bara hålla med, jag är roligast i Sverige. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 Det roliga är att du tror att jag är megaseriös, jaja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 (redigerad) Det roliga är att du tror att jag är megaseriös, jaja Inte megaseriös, men det är ju ondöigt att lägga upp en massa oseriösa bilder i en seriös topic? Redigerad 1 januari, 2005 av Weener Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 för alla greenday fans Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 snygg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 för alla greenday fans Om inte jag hade haft mitt Nirvana tema så hade jag tagit det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Gjorde den här, ska kanske ha den som signatur senare eller något.. vad tycks? har inte använt ps på länge så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 för alla greenday fans Snygg som fan. Kan du inte göra ett liknande Metallica wallpaper? Då skulle jag bli evigt tacksam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Jag bad om bilder på Mouth of Sauron men sen så blev det inge vidare men tack för bilderna lägg gärna upp mer . Men här är ett enkelt skrivbordsunderlägg... som jag är nöjd med iallafall... Jag är INTE så bra på PS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Gjorde den här, ska kanske ha den som signatur senare eller något.. vad tycks? har inte använt ps på länge så Snygg, gör den lite mindre bara och få lite effeker på texten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 3 frågor: Hur gör man sådana där prickar överhela bilden som vissa har på sin sig? Hur gör man sträck över hela bilden? Och hur gör man en sån där "sträck sak" som lunch har på sin bild under texten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 3 frågor: Hur gör man sådana där prickar överhela bilden som vissa har på sin sig? Hur gör man sträck över hela bilden? Och hur gör man en sån där "sträck sak" som lunch har på sin bild under texten? Gör ett nytt, 5 x 5. och gör en svart prick i mitten. Sen tar du Redigera->Ange mönster. Sen går du till signaturen och markerar det som ska vara prickigt och tar Redigera->Fyll, och sedan väljer du den där pricken! Om du ska ha sträck så gör du en 3 x 3 och gör ett sträck i mitten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Och hur gör man en sån där "sträck sak" som lunch har på sin bild under texten? Tror du menar den där "vita" gör ett nytt lager och sedan fyller du "sträcket" du ska ha med valfri färg och sedan drar du ner "synligheten" vad nu det heter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Tack allihopa nu vill jag bara veta hur man gör en ram i Photoshop, jag kan bara gör det i Paint shop Noob. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Högerklicka på lagret, Blending options, stroke. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Högerklicka på lagret, Blending options, stroke. Tack jag fattade inte att man skulle trycka i innanför istället för utanför. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Min första gif-bild. Va tycks? http://www.freewebs.com/clanbilder/tackleberry-wave.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 (redigerad) Min första gif-bild. Va tycks? http://www.freewebs.com/clanbilder/tackleberry-wave.gif Snyggt X!! EDIT: Nu kom bilden! Redigerad 6 januari, 2005 av oscarw_89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts