Patrik Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 OMG, det är julafton!! Godjul! Ska nog gå och lägga mig nu.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 24 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 OMG, det är julafton!! Godjul! Ska nog gå och lägga mig nu.. ta det i V-snack? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 Jag jorde en avatar i Image Ready men man kan bara spara som .pdf eller vad det heter. Jag vill ha den i .gif eller vad det är så jag kan ladda upp den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 Jag jorde en avatar i Image Ready men man kan bara spara som .pdf eller vad det heter. Jag vill ha den i .gif eller vad det är så jag kan ladda upp den. välj save customised as.. i file stället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 (redigerad) Varsågoda... Min allra första rörliga avatar... EDIT: Tack förhjälpen Krax. Men det var optimised för mig... Redigerad 29 december, 2004 av Mr. M Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Stabilt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload2/Mona_lisa.jpg Ändrade bakgrunden och så för den avr så dystert. Och JA den är gjord i paint http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload1/andra_amtion_av_kariya.gif ja gjorde den snabbt.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 ful färg, förstörde hela bilden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 skulle behöva lite grunge brushes och blood brushes (stava?) någon som vet vrt ja kan hitta såna saker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 (redigerad) ful färg, förstörde hela bilden ne Redigerad 31 december, 2004 av the-copy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 jag gjorde en sport-tönt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 jag gjorde en sport-tönt Stor skärm på kepsen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 ne Men jo. Sluta lägga upp bilder som vem som helst klarar att göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 (redigerad) han har blivit nerslagen Weener: HAhahahaha Du är kul du Redigerad 31 december, 2004 av the-copy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Gjorde en till geting, fast vart inte lika bra som den på signaturen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FylleSpray Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 skulle behöva lite grunge brushes och blood brushes (stava?) någon som vet vrt ja kan hitta såna saker skulle oxå vilja ha nån sida till lite brushes å stuff...nån som skulle vilja hjälpa till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 Hittade några grunge brushes http://brushes.da.ru/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 Tog en mario-sprite och gjorde om lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts