Bubbli Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 Är det någon som vet hur man lägger till penslar(brushes) i Photoshop 7.0? :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 Du lägger dom i Brushesmappen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Vad är det för skilldnad på alla dom här photoshopsarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Vad är det för skilldnad på alla dom här photoshopsarna? va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 va? Vad är det för skilldnader på "photoshop 7.0", "photoshop 8.0" och "photoshop 9.0"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Vad är det för skilldnader på "photoshop 7.0", "photoshop 8.0" och "photoshop 9.0"? Finns det ens en 9:a? Iaf, i PhotoShop CS (Fråga mig inte varför versionen heter cs ), så är det lättare att hålla på med dom olika filtrerna, och så är det lite nya funktioner.. Man kan ju kolla i Help->What's new.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Vad är det för skilldnader på "photoshop 7.0", "photoshop 8.0" och "photoshop 9.0"? 8.0 och 9.0 finns inte. Den man skulle kunna kalla för 8.0 heter CS. 9.0 finns inte överhuvudtaget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 dags för julavatar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 öhh.. dags för julavatar här också! blö, blev en dålig bild med en ful mössa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 (redigerad) Har fläskat till en ny sigg, inget jag är nöjd med eller som jag ansträng mig med, men ändå så är det en julsigg Känner mig även mogen att plocka bort Gta_fan1>>Marquis nu också Redigerad 10 december, 2004 av Marquis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Har fläskat till en ny sigg, inget jag är nöjd med eller som jag ansträng mig med, men ändå så är det en julsigg Känner mig även mogen att plocka bort Gta_fan1>>Marquis nu också riktigt julig ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Min första bild med grunge tema tycks ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Min första bild med grunge tema tycks ? snyggt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 hur får man till blodet? kirrar inte det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 Är det någon som vet om man kan föråldra bilder i PS7? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 hur får man till blodet? kirrar inte det Nagellack och papper..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 Hehe, lekte lite i Photoshop! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 (redigerad) Jag satte ihop en Artwork Bakgrund i Photoshop. Den är inte helt klar, jag skulle vilja göra så att Bilderna bakom "går in i varandra". *BORTA* Redigerad 21 december, 2004 av Kung Food Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Snyggt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 (redigerad) Tack =) Edit: Updatering. Sony har fått blå kostym och glasögon och Lance har fått vit kostym. Varför då? Jo för att dem är så i spelet. Och så har jag satt till text. http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload2/GTA_World_Background.png Redigerad 21 december, 2004 av Kung Food Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts