xPisc Skrivet 25 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2004 Han vill antagligen att loggon ska vara i samma klass som spelen. Är det spel som liknar pacman grafiken så ska loggon vara i pacman grafiken... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 25 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2004 Han vill antagligen att loggon ska vara i samma klass som spelen. Är det spel som liknar pacman grafiken så ska loggon vara i pacman grafiken... De spelen är inte i närheten av pacman.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 26 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 De spelen är inte i närheten av pacman.. hehe bra teori. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 26 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 föresten skrev jag inte att jag bara ville ha bättre text? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 26 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 föresten skrev jag inte att jag bara ville ha bättre text? Det är ganska svårt då den fula bilden var sparad i aspixlig jpeg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 26 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 Det är ganska svårt då den fula bilden var sparad i aspixlig jpeg Det går ju bara att posta jpeg här ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 26 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 Det går ju bara att posta jpeg här ju. Eh, nej? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 26 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 Eh, nej? Eh,jo?...för mig iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 26 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 Eh,jo?...för mig iallafall Skulle gissa på att du har försökt ladda upp en bmp-bild, men bmp suger hårt, så filerna blir skitstora och kan därför inte laddas upp på GTAsajten. (max-uppladdningsstorlek är 500 KB har jag för mig) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 26 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 Skulle gissa på att du har försökt ladda upp en bmp-bild, men bmp suger hårt, så filerna blir skitstora och kan därför inte laddas upp på GTAsajten. (max-uppladdningsstorlek är 500 KB har jag för mig) Precis, .gif ska väl funka.. .png tror jag också funkar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 26 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 Precis, .gif ska väl funka.. .png tror jag också funkar.. png är lungt det bästa bildformatet som finns! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 ritade en gubbe i psssss tykte den vat ganska så jättefin comments plz, klaga inte på att jag har missat lite färger, "det ska vara så" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 27 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 Den var underbar!! *sätter som wallpaper* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 27 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 @KalleR: Grym! Självporträtt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 27 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 Snygg!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 27 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 ritade en gubbe i psssss tykte den vat ganska så jättefin comments plz, klaga inte på att jag har missat lite färger, "det ska vara så" läcker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 27 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 png är lungt det bästa bildformatet som finns! enda problemet är att IE inte ens kan rendera alpha-transparanta PNGs.... tack vare det kan inte jag använda signaturen som jag precis gjorde klart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 här är jag då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 enda problemet är att IE inte ens kan rendera alpha-transparanta PNGs.... tack vare det kan inte jag använda signaturen som jag precis gjorde klart IE är ju IE... Det är därför man använder Firefox ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 IE är ju IE... Det är därför man använder Firefox ju ett hårt w0rd där. Firefox ska det vara! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts