BigBear Skrivet 24 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 Titta vad jag gjorde nyss: http://www.gamemappers.com/bigbear-small.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 24 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 nice stora björn Gillar sånna små fina saker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 24 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 Thx, över 40 bilder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 24 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 skulle nån vänlig själ kinna ge mig en adress där jag kan ladda ner ett gratis animerings program? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 24 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 skulle nån vänlig själ kinna ge mig en adress där jag kan ladda ner ett gratis animerings program? http://www.download.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 25 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2004 eh? den kan inte tagit lång tid att göra! fixade en ny på 5 min Du...ÄR DET INGEN SOM FATTAR VITSEN DET SKA INTE VARA SÅ ADVANCERAT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 25 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2004 Du...ÄR DET INGEN SOM FATTAR VITSEN DET SKA INTE VARA SÅ ADVANCERAT För att era spel inte är så avancerade eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 25 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2004 Thx, över 40 bilder ahh... 40 bilder +... jobbiigt Passar perfekt o göra när man har tråkigt Gjorde en splasher till Visionova.se! (Min faders flickväns företag om jag minns rätt ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 25 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2004 Du...ÄR DET INGEN SOM FATTAR VITSEN DET SKA INTE VARA SÅ ADVANCERAT men den är ju inte speciellt snygg heller du får gärna använda min om du vill.. vilken typ av spel gör ni då? typ doom 2 eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 25 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2004 ahh... 40 bilder +... jobbiigt Är 40 bilder jobbigt? 1500 bilder är jobbigt för mig.. Fast de kan beropå att jag använder Flash.. (Mycket bra pogram) har snart animerat i 7-8 år *Sorry för Off-topic* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 25 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2004 Du...ÄR DET INGEN SOM FATTAR VITSEN DET SKA INTE VARA SÅ ADVANCERAT Men er logga är ju ful som stryk nu. Var glad att nån bryr sig om ert sketna "spelföretag"... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 25 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2004 Men er logga är ju ful som stryk nu. Var glad att nån bryr sig om ert sketna "spelföretag"... Jag tycker den är ful som fan(den vi har nu)vad tror ni jag fråga för PS.ursäkta för språket DS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 25 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2004 Du...ÄR DET INGEN SOM FATTAR VITSEN DET SKA INTE VARA SÅ ADVANCERAT Dagens lol! Den freak gjorde var ju dubbelt så snygg som den ni har nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 25 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2004 (redigerad) Dagens lol! Den freak gjorde var ju dubbelt så snygg som den ni har nu. Minst! :F Kung-f00d: Redigerad 25 augusti, 2004 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 25 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2004 Dagens lol! Den freak gjorde var ju dubbelt så snygg som den ni har nu. Är det ingen här som fattar svenska? ..(eller är det jag som inte talar svenska )...hursom helst så...SKA DEN INTE VARA SNYGG(inte så mycket iallafall)förns vi är bättre på att göra spel....och jag är dålig på att stava Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 25 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2004 ahh... 40 bilder +... jobbiigt Passar perfekt o göra när man har tråkigt Gjorde 80 bilder, men de fick bara plats med runt 60 st i Ulead GIF Animator 5 så jag klippte av till hälften så de inte skulle se konstigt ut. Så nu är det två pixels extra per bild istället för en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 25 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2004 Är det ingen här som fattar svenska? ..(eller är det jag som inte talar svenska )...hursom helst så...SKA DEN INTE VARA SNYGG(inte så mycket iallafall)förns vi är bättre på att göra spel....och jag är dålig på att stava Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 25 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2004 (redigerad) den var bra pani! varför får inte loggon vara snygg för att ni är dåliga på att göra spel? Redigerad 25 augusti, 2004 av fr34k Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 25 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2004 (redigerad) varför får inte loggon vara snygg för att ni är dåliga på att göra spel? För att era spel inte är så avancerade eller? Redigerad 25 augusti, 2004 av KuNg-Fo0d Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 25 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2004 jaha? vad ville du ha sagt med det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts