DimpZ Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 Min första färdiga bilmodd kommer här! Blev inte så bra med gröna rutor men snyggare än orginal tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 Min första färdiga bilmodd kommer här! Blev inte så bra med gröna rutor men snyggare än orginal tycker jag. GW, lite konstig därfram men annars skitsnygg..'brasiliansk dubbeltumme' Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 Vad menar du med konstig fram? Den svarta randen över bumpern? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 Kolla in främre vänsterdäcket.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bobb0 Skrivet 11 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 inte snyggare än originalet :"> men det var din första så det var bra och jag skulle nog inte ha gjort det bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 11 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 Jag tycker den blev snyggare än originalet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bobb0 Skrivet 11 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 nja ja gillade iaf inte färgen och front-spoilern Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 11 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 Kolla in främre vänsterdäcket.. Oops det blev visst lite större än bakdäcket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 11 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 Inte bara det.. perspektivet är lite skruvat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 DAdadaddan dandan dododododo (WB) Let my introduse a friend too kariya smile.....He name is Made smile...... here wee goo http://upload.gtaportal.com/21160.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 dadadandan dan daaa dadadadadadaaaaaaa (WB) Here is another friend too Kariya smile Kalis smile here wee gooo http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload0/uppladdatblushing.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 dadadandan dan daaa dadadadadadaaaaaaa (WB) Here is another friend too Kariya smile Kalis smile here wee gooo http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload0/uppladdatblushing.gif ...och den ska föreställa mig då eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 ...och den ska föreställa mig då eller? jupp, ungefär Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 Man tackar man tackar kariya!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 18 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 Man tackar man tackar kariya!! varsågod Funderar på att göra ett helt gäng såna där fillurer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 (redigerad) inget klipp och klister.. allt gjort av mig ORGINAL http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload0/dodge_esx3_2000_01_s.jpg MOD http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload0/dodgemod1.jpg GiZmo-> *psst* gjort! *psst* Redigerad 22 augusti, 2004 av fr34k Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 (redigerad) *psst* ett tips.. ändra spegelbilden.. *psst* Redigerad 21 augusti, 2004 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 Min första färdiga bilmodd kommer här! Blev inte så bra med gröna rutor men snyggare än orginal tycker jag. Känner igen framhjulets fälg från en bild, kan du länka till bilden som fälgen kommer ifrån? (På den moddade bilden) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 Skulle nån kunna vara snäll och fixa bättre text till den här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 eh? den kan inte tagit lång tid att göra! fixade en ny på 5 min Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts