GiZmo Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 skulle nån kunna hjälpa mig att ta bort den här randen från bilden? Edit: snälla jag måste bara ha hjälp med det :/ ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 Lekte lite med en Honda Accord Blev väldigt nöjd :"> Hur gjortd du kjolpaketet? Klippte du in ett anant eller sänkte du abra det som satt på? VÄldigt snygg iaf! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 använde orginal bumprarna och drog ner dom lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 O lade till nät i d svarta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 mm och taksänkte och bytte fälgar och sänkte , la på en vinge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 Hur hittade du en vinge i rätt vinkel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 (redigerad) Hur hittade du en vinge i rätt vinkel? letade sökte på oliak bilar som e vanliga att tuna typ HONDA S2000 TOYOTA CELICA OCH 2F2F Redigerad 8 augusti, 2004 av Copstar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 Lite uppdatering kunnde inte få fram hjulet rätt :'( men vad har du gjort med baklyset? ser mysko ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bobb0 Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 då får väl ja oxå göra en (fast min är fulare) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 men vad har du gjort med baklyset? ser mysko ut gjorde det lite ljusare blev lite fel har inte orkat fixa det en ny bil moddar om en Mercedes ORGINAL Copstar's Modd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 copstar: du verkar ha lite koll på vad du håller på med, så ett tips till dig, lägg lite mer tid på dina moddar så du hinner se och rätta felen, för det är en hel del missar... annars gw Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 copstar -> shit maybritt va grym men ta för tusan bort "fordrally" på fronten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 copstar -> shit maybritt va grym men ta för tusan bort "fordrally" på fronten! oj såg inte det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 Copstar's Modd Vänstra bakspegeln är fortfarande silvir..annars nice som fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 Vänstra bakspegeln är fortfarande silvir..annars nice som fan Nej, det är den högra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 9 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2004 Nån som vill modda en båt? Kan isåfall skaffa bilder! Men under tiden kan ni ju modda en Ford Fiesta VIP... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 9 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2004 copstar: du verkar ha lite koll på vad du håller på med, så ett tips till dig, lägg lite mer tid på dina moddar så du hinner se och rätta felen, för det är en hel del missar... annars gw ok men hur lång tid tar det ungefär att göra en bil modd? för mig tar det 1dag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Graul Skrivet 9 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2004 ok men hur lång tid tar det ungefär att göra en bil modd? för mig tar det 1dag OMFG!!! för mig tar det bara typ en halvtimma eller så... det beror iofs på hur och vad jag ska göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 9 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2004 (redigerad) ok men hur lång tid tar det ungefär att göra en bil modd? för mig tar det 1dag tja, jag jobbar lite till och från i 1-2 veckor tills jag är helt nöjd Redigerad 9 augusti, 2004 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 9 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2004 (redigerad) ok nu har jag jobbat i 3 dagar med min Mercedes skulle någon kunna hjälpa mig att hitta en fin vinge till min bil en fet Redigerad 9 augusti, 2004 av Copstar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts