skribb Skrivet 28 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2004 originella bakgrunder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 28 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2004 då kan väll jag också ladda upp en bakgrundsbild som jag gjorde för ett tag sen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 28 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2004 Wow, Photoshopbrush. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 28 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2004 Wow, Photoshopbrush. inte bara! en gradient också! faktiskt rätt snygga färger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bobb0 Skrivet 28 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2004 (redigerad) Kalan: lite tomt? Redigerad 28 juli, 2004 av bobb0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 28 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2004 ja ja, den var fruktansvärt billig, men jag gjorde den när jag var en riktig nybörjare på photoshop Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 28 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2004 (redigerad) Nu måste jag också visa upp en bakgrund som jag gjorde! ("speeder" har jag skrivit dit för att ni inte ska sno den! Redigerad 28 juli, 2004 av Speeder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 28 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2004 Kalan, den påminner om Hultsfred! (reklamen o de ) Men det spelar ju inge roll om den va lätt o göra, den var ju snygg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
J-coop Skrivet 29 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2004 Någon som vet något bra program eller något som man kan förstora olika saker på en bild t.ex näsan eller öronen ? Har varit inne på en hemsida en gång som man kunde göra sådant sk*t bra genom att klicka på något på bilden så förstorades det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 29 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2004 Speeder : Bilden sabbas ju när du skriver namnet så stort, visst visst, nån kan sno den, men det ser skitfult ut med ett stort "Speeder" i bakgrunden.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bobb0 Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload0/golfmod.jpg heh ja gjorde den typ på 20-30 min, inte så seriöst men det var typ min första oxå!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 Någon som vet något bra program eller något som man kan förstora olika saker på en bild t.ex näsan eller öronen ? Har varit inne på en hemsida en gång som man kunde göra sådant sk*t bra genom att klicka på något på bilden så förstorades det... rubberfaces.com, Kai's SuperGoo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload0/golfmod.jpg heh ja gjorde den typ på 20-30 min, inte så seriöst men det var typ min första oxå!! man ser att den vita grejen är inklippt ser inte så verkligt ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 var tvungen att leka lite men den blev för bright Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 3 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2004 Tänkte starta en bilmoddtävling igen! Denna gång är bilen som ska moddas en Volvo S60 PCC Concept! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 3 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2004 jag kunnde ha varit med men den bilen e för suddig så om du har den e jag inte me Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 3 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2004 Det går ju att modda lite ändå i alla fall! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2004 Det går ju att modda lite ändå i alla fall! Men wow vad snyggt.. Man ser ju hur ruttet allt blir.. Bara att fixa en ny bil fort! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 3 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2004 (redigerad) går denna bra speeder EDIT: VI TAR DENNA BIL EDIT Redigerad 3 augusti, 2004 av Copstar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 4 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 Tada! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts