Panimala Skrivet 22 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2004 Håller på med ett nytt paint projekt.. (texten har jag satt dit för att alla klåfingriga inte ska kunna sno min fina nalle.. ) haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 22 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2004 Håller på med ett nytt paint projekt.. (texten har jag satt dit för att alla klåfingriga inte ska kunna sno min fina nalle.. ) erm..ganska snyggt du Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 23 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2004 Snyggt stellhell. Varför skulle jag ta den!!! Man kan sno den ändå eftersom det går att ta bort texten... skojja Edit: Kolla min bild jag har gjort mammas död att det är jag som har gjort allt på den! hmm, skum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 23 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2004 Min nya bakrund...blev riktigt bra tycker ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 24 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2004 Ser ut som en korallsak Stellan, inte snällt... Vart har du lärt dig allt detta?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 26 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2004 Satt under hela dan (nja.. men otroligt många timmar iaf) och målade denna för hand i PSP. Rätt nöjd : http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload8/GIGANTISK_KUK.gif PS. FAN TA ER OM NI SNOR DEN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 26 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2004 jävligt snygg faktiskt, väldigt egen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 26 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2004 ooooh, nice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 26 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2004 Får jag fråga hur man skulle kunna sno den när det står "SKRIBB" hela 3 gånger på den, "ganska" tydligt dessutom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 26 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2004 Jag laddade upp bilden på nytt efter att jag hade skrivit posten.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 26 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2004 (redigerad) skulle nån kunna hjälpa mig med att ta bort reg.skylten blev rätt nöjd Opel Astra [van] orginalet Opel Astra -03 Redigerad 26 juli, 2004 av Copstar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 26 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2004 så? =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2004 Satt under hela dan (nja.. men otroligt många timmar iaf) och målade denna för hand i PSP. Rätt nöjd : http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload8/GIGANTISK_KUK.gif PS. FAN TA ER OM NI SNOR DEN Finurligt bildnamn.. Underbarbild oxå.. Och som sagt, man måste fan märka allt för att få ha det i fred nu för tiden.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 27 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2004 Satt under hela dan (nja.. men otroligt många timmar iaf) och målade denna för hand i PSP. Rätt nöjd : http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload8/GIGANTISK_KUK.gif PS. FAN TA ER OM NI SNOR DEN J*vlar skribb, du är ju kung! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 27 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2004 Hehe, TACK Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 27 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2004 Satt å ändrade om lite på en gammal Saab 900 Turbo Convertible från 1990, jag han inte komma långt innan jag insåg hur förbannat dåligt det blev... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 27 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2004 Snyggt skribb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 27 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2004 Den här har jag ritat. Christer!... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 28 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2004 cool snubbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bobb0 Skrivet 28 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2004 Skribb, StellHell, FerkurZ: NICE! bakgrund av mig 1 bakgrund av mig 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts