GiZmo Skrivet 20 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2004 grymmt gjort me vingen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 20 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2004 humm.. testade att sätta på en tribal på den.. blev ju fint.. jäkla va snygg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 20 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2004 (redigerad) jäkla va snygg danke.. humm.. de var ju ''kul'' att göra så.. en gång till.. Redigerad 21 juli, 2004 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 21 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2004 nån som vet hur man gör så det blir eld på en text som t.ex på min sig bild? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 21 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2004 Visst gjorde jag den där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 21 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2004 Visst gjorde jag den där? japp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 21 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2004 nu tycker jag att min bil får vara klar Mazdan Sexigt värre... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 21 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2004 (redigerad) nån som vet hur man gör så det blir eld på en text som t.ex på min sig bild? Börja med svart bakrund..vit text...sen vänder du på texten 90 grade motsols...va det nu blir...sen tar du vind åt erm...höger(vänster..du ser nog själv hur det ska se ut...sen krusing på 100 ungefär...eller vänta en stund..ja editar den här posten http://www.beckisdesign.se/tips/eldtext.htm - annars =P Redigerad 21 juli, 2004 av FerkurZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 22 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2004 Blir bara värre när du snor mer o mer... det helade började med dörren @ pc: SA näää.. det hela började i "tha rap box 2" där snodde han ju rader från andra.. kung n00b är forumets egna lilla copy-cat gizmo å copstar-> NICE! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 22 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2004 Vaaa?? rap box 2 vad snackaru om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 22 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2004 Im gonna slash and gash put another hole in your Ass, Spill Blood on the walls and play tennis with your Balls. Im gonna slit your throat and **c* like a goat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 22 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2004 Jo från scary movie 1 när ghost face eller vad han heter rappar, men asso det va inte till någon jag bara skrev det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 22 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2004 Jo från scary movie 1 när ghost face eller vad han heter rappar, men asso det va inte till någon jag bara skrev det. mm.. visst.. men on topic nu! vill inte ha den här topicen låst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 22 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2004 det vill jag hi ha ha tro inte då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 22 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2004 Du har ju t.o.m. samma snubbe som höken på personal photo! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 22 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2004 (redigerad) har jag?? det visste jag inte lol men föresten e det en twisted metal black kille och jag råkar gilla spelet lite. så ursäkta Edit: Säkert, visst, lr hur, sluta bort förklara dig osv. Redigerad 22 juli, 2004 av KuNg-Fo0d Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 22 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2004 nu är ni nog lite för hård mot han så on topic nu.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2004 Håller på med ett nytt paint projekt.. (texten har jag satt dit för att alla klåfingriga inte ska kunna sno min fina nalle.. ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 22 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2004 sluta äga på pixelart blir så avis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 22 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2004 (redigerad) Snyggt stellhell. Varför skulle jag ta den!!! Man kan sno den ändå eftersom det går att ta bort texten... skojja Edit: Kolla min bild jag har gjort mammas död att det är jag som har gjort allt på den! Redigerad 22 juli, 2004 av KuNg-Fo0d Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts