Panimala Skrivet 19 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 hmm... satt och lärde mig psp.. och här är resultatet :"> Mazda RX7 HöWWa! snyggt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 19 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 hmm... satt och lärde mig psp.. och här är resultatet :"> Mazda RX7 ni-ni-nice!!!!!! vilken guide? eller har du lärt dig själv?? : Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 19 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 ni-ni-nice!!!!!! vilken guide? eller har du lärt dig själv?? : har lärt mig själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 19 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 (redigerad) det där är chok lätt. kolla:http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload8/Mazda_RX-7.JPG Fick göra den till jpg :/ Redigerad 19 juli, 2004 av KuNg-Fo0d Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 19 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 sitter o kollar lite hjälpguider ^^ http://www.cablenet.ne.jp/~japanime/tutori...eneralface.html bah, endå svårt :f hehe, jag har en 'how to draw anime' bok... Men det är svårt ändå...! tack för länken... ska nog rita lite o skanna in sen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 19 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 how to draw anime? hur man ritar filmer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 19 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 Tydligen ^^ Nej men det står typ anime mania på den eller nått... kommer ej ihåg ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 19 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 Erm..var in dom här äkligt lika ?...ser ut som Kung-food har tagit copstar bild och bara byt nyans ? eller är det bara jag ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 20 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2004 Haha, lååågt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 20 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2004 Erm..var in dom här äkligt lika ?...ser ut som Kung-food har tagit copstar bild och bara byt nyans ? eller är det bara jag ? vingen ser dessutom helt vrickad ut. Kung-n00b, kan du inte göra något själv eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 20 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2004 Men va fan jag sa att det var lätt att göra så bara sen visa jag bara hur!!!!!! för i helvete vad ni ska hålla på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 20 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2004 Men va fan jag sa att det var lätt att göra så bara sen visa jag bara hur!!!!!! för i helvete vad ni ska hålla på. Japp, för ini helvete vad vi ska hålla på.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 20 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2004 Men va fan jag sa att det var lätt att göra så bara sen visa jag bara hur!!!!!! för i helvete vad ni ska hålla på. skyll dig själv..så går det när man snor andras saker/idéer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 20 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2004 Blir bara värre när du snor mer o mer... det helade började med dörren @ pc: SA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 20 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2004 Men va fan jag sa att det var lätt att göra så bara sen visa jag bara hur!!!!!! för i helvete vad ni ska hålla på. haha du är så ägd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 20 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2004 (redigerad) snälla läste ni inte vad jag skrev när jag postade bilen!! ni mobbar ju mig :'( Redigerad 20 juli, 2004 av KuNg-Fo0d Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 20 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2004 "det där är chok lätt. kolla: Fick göra den till jpg :/ " betyder VAD ? förutom ordet chok iofs, har aldrig hört det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 20 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2004 "det där är chok lätt. kolla: Fick göra den till jpg :/ " betyder VAD ? förutom ordet chok iofs, har aldrig hört det. Chok = tjock = fett = bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 20 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2004 humm.. testade att sätta på en tribal på den.. blev ju fint.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 20 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2004 nu tycker jag att min bil får vara klar Mazdan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts