Lallaren Skrivet 21 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2004 ja... har itne photoshop 7.0 eller cs eller nåt har bara elemetns 2.0 men gjorde en bild (inte så snygg) :"> tycker ja.... menjag satt bara och höll på lite här är iaf resultatet ful eller hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 21 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2004 jag gilllade den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 21 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2004 ful eller hur? japp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 21 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2004 Gör ett sånt här tema så får ni 10 kr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 21 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2004 Ge mig 10 kr nu för jag har gjort en exakt likadan! Se bild: Där har jag bevis... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 21 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2004 Det var bra. *ger dig 10 kr* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 Kan inte alla börja med pixel igen?! det var ju sköjj dåe... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 Asså, jag fattar inte... på www.gimp.org kan man ladda ner Gimp, men vilken fil ska man ladda ner??? fattar inte... jag har laddat ner gimp-2.0.1.tar.bz2 och ett animations paket, men jag fattar inte hur man startar det!!! är det jag som är dumm eller? snälla hjälp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 Asså, jag fattar inte... på www.gimp.org kan man ladda ner Gimp, men vilken fil ska man ladda ner??? fattar inte... jag har laddat ner gimp-2.0.1.tar.bz2 och ett animations paket, men jag fattar inte hur man startar det!!! är det jag som är dumm eller? snälla hjälp Ta en annan fil 'gimp-2.0.1.tar.bz2' är för Linux. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 Kan vi inte börja med pixel igen? Aja, eftersom att gammla pixeltråden aer död så postar jag en pixelbild ja gjorde nyligen och hoppas på en ny tråd Trädgård AB, allt för din trädgård! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 Kan vi inte börja med pixel igen? Aja, eftersom att gammla pixeltråden aer död så postar jag en pixelbild ja gjorde nyligen och hoppas på en ny tråd Trädgård AB, allt för din trädgård! vadå död? de e ju bara o leta upp den gamla topicen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 vadå död? de e ju bara o leta upp den gamla topicen. visst, men onödigt att dra upp en tråd om ingen har lust o fortsättA? därför frågade jag här om nån ville fortsätta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 31 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 Man kan ju skeva dom och så i Redigera-->Omforma. och på engelska blir det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 2 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 och på engelska blir det? Edit-->Reform,Reshape,Transform,Ölkorv ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 2 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 Det betyder ölkorv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 2 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 Gör ett sånt här tema så får ni 10 kr tanka GrayScale 2 till wblinds Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 4 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2004 Ta en annan fil 'gimp-2.0.1.tar.bz2' är för Linux. hur f*n vet man det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 4 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2004 hur f*n vet man det? Man får reda på det från Green_Goblin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 4 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2004 Man får reda på det från Green_Goblin hur visste han det da? och hur skulle man kunna veta det innan man laddade ner det? satt i flera timmar i onödan (har ett V-92 modem) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts