Speeder Skrivet 19 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 april, 2004 Hehe, den var inte helt klar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 19 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2004 den ser... matt ut... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 19 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2004 jo den vore finare med super blank lack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 28 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2004 Den ser för matt ut... om du kan fixa till lite blank så e de super! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 2 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2004 speeder, hur får man till så att fäljarna passar in i bilden..? Bilen stod ju snett och fäljarna var raka hur vänder du dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 2 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2004 speeder, hur får man till så att fäljarna passar in i bilden..? Bilen stod ju snett och fäljarna var raka hur vänder du dom? Man kan ju skeva dom och så i Redigera-->Omforma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 2 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2004 speeder, hur får man till så att fäljarna passar in i bilden..? Bilen stod ju snett och fäljarna var raka hur vänder du dom? lol, fäljarna på speeders bil passar ju inte på nåt sätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 3 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2004 Är det nån som vet nån sida där man kan ladda hem ett hyffsat bildbehandligsprogramm gratis? lagligt då förståss... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 3 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2004 Är det nån som vet nån sida där man kan ladda hem ett hyffsat bildbehandligsprogramm gratis? lagligt då förståss... Men använd paint! jag har gjotr många konstverk i paint...man kan ju skugga i paint oxo...alltså manuellt Hade jag inte fått photoshop gratis av min förra tjej så skulle jag ha kvar mitt paint Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2004 Men använd paint! jag har gjotr många konstverk i paint...man kan ju skugga i paint oxo...alltså manuellt Hade jag inte fått photoshop gratis av min förra tjej så skulle jag ha kvar mitt paint LoL! Sämsta idag.. Så ditt ex hade en laglig kopia liggande då eller? Du får fortfarande inte använda det då eftersom du behöver licens.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 3 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2004 lol, fäljarna på speeders bil passar ju inte på nåt sätt Nej kanske inte men om jag skulle ha satt dit dom skulle det se ut ungefär så här: Och hur tycker du att det passar in då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 3 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2004 Är det nån som vet nån sida där man kan ladda hem ett hyffsat bildbehandligsprogramm gratis? lagligt då förståss... Gimp, många anser att det är lika karftfullt som Photoshop, ta hem på http://www.gimp.org/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 6 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2004 kan du visa nått ? Nej, redigerar mest foton. Personliga grejor som jag inte vill publicera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 7 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2004 Tja, skulle nu vänlig själ vilja hjälpa lilla mig? Skulle nämligen vilja ha eldsflammor på denna bilden, lite på texten också. Skulle nån vilja hjälpa mig med detta? Skulle bli väldigt tacksam Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 11 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2004 satt och lekte lite http://mikolan.starbase.se/pics/goran_kommunist.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 11 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2004 rätt bra gjord, men huvudet är WAAAAAY för litet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 11 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2004 rätt bra gjord, men huvudet är WAAAAAY för litet ´vet =P, ska göra en ny Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 17 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 Okej, knåpade ihop bilden med inspiration av Max Payne, fast med mig själv då.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 20 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 Ni som vill lära er lite om hur man knåpar med bilar kan gå in på http://www.zatzy.com, där kan ni lära er en hel del. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 20 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 satt och lekte lite http://mikolan.starbase.se/pics/goran_kommunist.jpg skön Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts