Everest Skrivet 15 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2004 ball Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 17 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2004 Gjorde nyss. kanske lite fel men de får bli så *sjunger jag vill ha en egen måne * Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 18 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2004 (redigerad) hade inget att göra efter skolan, sedan körde jag Knights of the old Republic, och fick Star Wars-känsla, så jag satte mig ner och gjorde en snabb liten "me-as-jedi-bild", orkade inte göra en bakgrund men iallafall. http://hem.bredband.net/alebik/Jedi_Alex_censur.jpg Censurerade ansiktet, de var ganska fult på den bilden.. Redigerad 18 mars, 2004 av Everest Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kung_Jiwer Skrivet 18 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2004 Tja, nu va de ett tag sen ja var här men nu e ja tillbax. Jag har instalerat om datorn och då försvann ju alla favoriter ja hade också, som tex. uppload saken så ja kan inte ladda upp min bild.. Är det nån som kan skriva ner sidan så jag kan få visa min bild? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 18 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2004 (redigerad) Tja, nu va de ett tag sen ja var här men nu e ja tillbax. Jag har instalerat om datorn och då försvann ju alla favoriter ja hade också, som tex. uppload saken så ja kan inte ladda upp min bild.. Är det nån som kan skriva ner sidan så jag kan få visa min bild? de e ju bara o kolla var din sig ligger. svårt? ananrs http://upl.mine.nu el om du vill upploada din bild som du typ gjort i ps eller nått så kan du ju upploada med gtasajtens. över där man klickar för att posten ska postas. Redigerad 18 mars, 2004 av Gurgel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kung_Jiwer Skrivet 18 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2004 (redigerad) Nu kommer min bild http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload0/Jiwer_vatten.jpg Det ska föreställa att typ Jiwer texten ligger på vattnet å flyter åsså e de en helikopter eller nått som lyser på vattnet.. Lägg märke till att Jiwer texten är mordvapnen Redigerad 18 mars, 2004 av Kung_Jiwer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 18 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2004 Nu kommer min bild Det ska föreställa att typ Jiwer texten ligger på vattnet å flyter åsså e de en helikopter eller nått som lyser på vattnet.. Lägg märke till att Jiwer texten är mordvapnen snyggt, men vattnet är lite plastigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kung_Jiwer Skrivet 18 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2004 aa ja vet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 19 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2004 Ehhh.... Jag är en n00b på photoshop... men jag vill veta hur man smälter ihop två bilder, så man lägger de på varandra och ändå ser båda hoppas ni fattar vad jag menar... man gör båda lite genomskinliga... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 19 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2004 (redigerad) du kan använda opacitet(opacity)..finns i Lager-paletten http://hem.bredband.net/alebik/opacitet.jpg Redigerad 19 mars, 2004 av Everest Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 19 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2004 Gjorde den här! Är nöjd med den, ska ha den som singature. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 19 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2004 den va ju riktigt najs.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kung_Jiwer Skrivet 19 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2004 A den va snygg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 20 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2004 Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.GTA Skrivet 20 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2004 vad tycks om min Postal 2 bild Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 20 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2004 vad tycks om min Postal 2 bild Förutom att Postal 2 är ett sinnessjukt spel utan nån mening så var den helt ok... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kung_Jiwer Skrivet 21 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2004 haha jag håller med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 23 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2004 Sant, men det kan vara kul också.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 24 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2004 Sant, men det kan vara kul också.. Mycket möjligt.....men hur kul är det att slå ner en gubbe med en spade utan mening.....i gta får man ju i alla fall polisen efter sig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 24 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2004 Det får man ju i Portal 2 också, men i gta får man det om man åker ut med han i en båt till västra atlanten och dödar honom där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts