Rocket_skater Skrivet 3 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2003 Har inte och kommer aldrig att få photoshop, sökte på min dator, hitta bara ulead photo express... Jag får nog fortsätta att göra mina saker med paint, som denna signatur... Vad tycks? För att vara på paint alltså! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 3 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2003 Nä du lär inte hitta det på datorn. Du kan köpa det för typ 11 000 men... Den var ju ganska bra för att vara i paint. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kloak_råttan Skrivet 3 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2003 (redigerad) Nä du lär inte hitta det på datorn. Du kan köpa det för typ 11 000 men... Den var ju ganska bra för att vara i paint. öhh han har kanppt gjort nåt ju rocket racer = font bilden= en bild han hittade på internet Redigerad 3 maj, 2003 av Kloak_råttan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rocket_skater Skrivet 3 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2003 Det står rocket skater! Visst f*n har jag knappt gjort nåt, men jag snackade om att den var fräck!!! Gör nåt snyggt själv då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kloak_råttan Skrivet 3 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2003 Gör nåt snyggt själv då! hahahahaha jag har fan imej gjort snyggare än dig så säg inget.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rocket_skater Skrivet 3 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2003 hahahahaha jag har fan imej gjort snyggare än dig så säg inget.. Knip käft, j*vla skrytkvarn!!!! Jag gjorde den ju för h*lvete på en kvart!!!! J*vla skrytmåns Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 3 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2003 (redigerad) hahahahaha jag har fan imej gjort snyggare än dig så säg inget.. Visa nåt då? Thycker själv att det är välkdigt bra gjort med tanke på att paint e askasst. Redigerad 3 maj, 2003 av mAri0n Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 3 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2003 Visa nåt då? Thycker själv att det är välkdigt bra gjort med tanke på att paint e askasst. de beror ju på om de é en font eller om han pluttat dit rutorna själv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rocket_skater Skrivet 3 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2003 Nä, men å andra sidan gjorde jag den på en kvart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rocket_skater Skrivet 3 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2003 (redigerad) Okej, det är väl inte så svårt att göra så, men kloak råttan behöver inte vara så UPPKÄFTIG för det!!! Redigerad 3 maj, 2003 av Rocket_skater Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 3 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2003 Nä, men å andra sidan gjorde jag den på en kvart men é de inte bara att öppna en bild i paint o trycka på "A" knappen o markera ett område, välja font o skriva in "Rocket Skater" ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 3 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2003 de beror ju på om de é en font eller om han pluttat dit rutorna själv... Aha!? så dum jag är , trodde han hade gjort rutorna själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kloak_råttan Skrivet 3 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2003 hahaha gjorde ctrl + v och en text på 15 min Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rocket_skater Skrivet 3 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2003 Appropå det här med photoshop(Tillbaka till ämnet) Ni sa att de kosta 11000:-, men jag hittade det gratis på Download.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 3 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2003 Appropå det här med photoshop(Tillbaka till ämnet) Ni sa att de kosta 11000:-, men jag hittade det gratis på Download.com Nej, de står: License: Free to try, $609 to buy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kloak_råttan Skrivet 3 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2003 trial... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 3 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2003 GJorde en liten effekt-bild, bara för att ha något att göra: http://pixas.mine.nu/~www/uplfolders/upload3/lighting_pipes.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rocket_skater Skrivet 3 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2003 Mmm....Men jag tog ett annat, som det bara stod:License:Free Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 3 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2003 Mmm....Men jag tog ett annat, som det bara stod:License:Free men då é de nått annat eller ej full version Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rocket_skater Skrivet 3 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2003 GJorde en liten effekt-bild, bara för att ha något att göra: http://pixas.mine.nu/~www/uplfolders/upload3/lighting_pipes.jpg Om du vill ha något att göra, försök att göra en avatar åt mig istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts