Everest Skrivet 5 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2004 skribb ser sånt vi andra inte ser.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 6 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2004 Har man ett tränat öga så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.GTA Skrivet 7 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2004 Tänkte lägga in mitt nya verk hmmm jag tycker det är nåt som saknas ps jag är lite noob på photoshop Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 7 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2004 (redigerad) Den var snygg! Fast stjärnorna ser lite "ritade" ut. Redigerad 7 mars, 2004 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 7 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2004 Håller med om att de ser ritade ut...håller också med om att den är snygg.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.GTA Skrivet 8 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2004 Tack! jo jag ska göra bättre sjärnor någon annan gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidusover Skrivet 8 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2004 Vet nån va det är för skillnad på Photoshop Elements och vanliga Photoshop? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 8 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2004 Vet nån va det är för skillnad på Photoshop Elements och vanliga Photoshop? stor skillnad, i Elements finns inte alls lika många funktioner, och så är det förenklat, men enligt mig mycket mer komplicerat är vanliga Photoshop Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 11 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2004 Gjorde den här Första gången jag använder PS CS så jag blev rätt nöjd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 11 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2004 (redigerad) Inte alls illa, jag skulle inte kunna göra bättre själv. *Edit: Ojoj, bara min 500 post :"> Redigerad 12 mars, 2004 av -Scotty- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 12 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2004 håller på att modda en bil nu.. snart kommer bilder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 13 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2004 (redigerad) Har gjort en liten GTA: Vice city bild! Ska göra en San Andreas också Kvaleten vart inte så bra för att jag bytte från BMP till JPG! Redigerad 13 mars, 2004 av köttis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 13 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2004 Min San Andreas bild: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 13 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2004 Ehm, asså jag klagar inte men, det är väl ganska lätt att göra så där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 13 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2004 Ehm, asså jag klagar inte men, det är väl ganska lätt att göra så där? jo men jag ville bara visa eller får jag inte det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 13 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2004 jo men jag ville bara visa eller får jag inte det jo, men... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 13 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2004 (redigerad) Min San Andreas bild: lägg till en bkrund och minska avståndet mellan theft och auto så bllir den snyggare.. annars så var den bra üddit: en snygg bild måste inte vara skitsvår att göra.. rena enkla bilder är oftast de som blir bäst Redigerad 13 mars, 2004 av fr34k Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 14 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2004 (redigerad) Min San Andreas bild: emm..dom där är väl inte så svåra att göra? edit: Redigerad 14 mars, 2004 av Luger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 14 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2004 Min San Andreas bild: hahahahha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 15 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2004 Gjorde nyss. kanske lite fel men de får bli så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts