LunCh Skrivet 28 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2004 gjorde den här http://nedde.com/davidn/bilder/sig.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 28 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2004 snygg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 28 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2004 Cool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 28 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2004 Du är väldigt duktig på Photoshop LunCh! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 29 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2004 Har inte med topicen att göra men det är kul ändå ! Grymt.. ...men jag tycker typ det är grymt när klockan är 13:37.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2004 Grymt.. ...men jag tycker typ det är grymt när klockan är 13:37.. är det bönestund för dig eller? vad är det för tufft med nått som händer varje dag? btw, tillbax till topic nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 29 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2004 Naj...jo, sant, det händer varje dag...egentligen menar jag att jag tycker det är grymt när jag kollar på klockan och den är 13:37..det händer ju inte varje dag att man kollar precis då, ni får ursäkta...kan vara lite otydlig ibland.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 1 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2004 finns det nån bra sida att lära sig webdesign och banners på ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2004 min bästa bilmodd någonsin! inga delar snodda förutom fälgarna http://www.kalle-tech.com/VolvoV50.fet.3.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 1 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2004 min bästa bilmodd någonsin! inga delar snodda förutom fälgarna http://www.kalle-tech.com/VolvoV50.fet.3.jpg Holy Sh*t för fan vad snyggt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 1 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2004 vackert värre!!! snyggt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 1 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2004 woooooooooooow det r den snyggaste någon har gjort på forumet någonsin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 1 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2004 Snygg som f*n..V50 va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2004 tack tack japp det är en V50 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 4 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2004 Über snygg!!!! hur f*n lyckades du!? kan du lägga upp orginal bilden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 4 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2004 Über snygg!!!! hur f*n lyckades du!? kan du lägga upp orginal bilden? Den är ju där ^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vr98olli Skrivet 4 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2004 (redigerad) Den är ju där ^ Han vill nog modda samma bil då det är en bra moddingbil så då krävs en bild eller länk till bilden som är lite större än den kalle förminskat för att vissa originalet! Jag vill modda den med så lägg gärna upp bilden! ÅDITERAR: Hur lyckades du göra så verklighetstrogna sidokjolar egentligen!? Du borde syssla med att designa för pengar ju! Redigerad 5 mars, 2004 av vr98olli Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 5 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2004 min bästa bilmodd någonsin! inga delar snodda förutom fälgarna http://www.kalle-tech.com/VolvoV50.fet.3.jpg ganska snygg men man ser från mils avstånd att den är photoshoppad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 5 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2004 tack tack skribb, jasså, på vilket sett? orginalet: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 5 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2004 Det gråa strecket som går tvärs över är liksom, man ser att det är påritat. Sen vid båda däcken, är kanterna lite jaggade. och det glänsiga ser lite för grafiskt ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts