Krax Skrivet 1 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2004 vad fan har du emot microsoft? du tror du är en jävla leet coder bara för att du använder linux men jag vill bara säga. du är bara en jävla noob som tror att du är bäst i världen på och koda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 1 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2004 (redigerad) Nytt program: Animation shop 3(30 dagars trail): Redigerad 1 februari, 2004 av Barracuda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 1 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2004 vad fan har du emot microsoft? du tror du är en jävla leet coder bara för att du använder linux men jag vill bara säga. du är bara en jävla noob som tror att du är bäst i världen på och koda tror jag inte alls din jävla wannabe leet! Det är du som är en noob och börjar att snacka skit om folk som du inte känner, dra åt helv*tt* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 1 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2004 (redigerad) vad fan har du emot microsoft? du tror du är en jävla leet coder bara för att du använder linux men jag vill bara säga. du är bara en jävla noob som tror att du är bäst i världen på och koda för fan..ta det lugnt...alla har rätt till en egen åsikt.. Redigerad 1 februari, 2004 av Everest Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 1 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2004 barracuda-> lekte lite med ert singelalbum såhär blev det: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 1 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2004 The Underground will finish the race: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 1 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2004 Fy fan vad uttjatat det är fontet är, aklla använder det, det är ju fult Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 2 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2004 Fy fan vad uttjatat det är fontet är, aklla använder det, det är ju fult Håller med till 100%! så fort någon hittar ny font så ska flera st använda den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 3 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2004 barracuda-> lekte lite med ert singelalbum såhär blev det: Du är guld värd ops... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 3 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2004 The Underground will finish the race: Den var ju inte så fin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 3 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2004 (redigerad) Du är guld värd ops... feel free to use it! Redigerad 3 februari, 2004 av fr34k Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 3 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2004 Den var ju inte så fin jag vet väl de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 4 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2004 Mitt nya..."verk"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 4 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2004 niice!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 4 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2004 Väldigt länge sen jag skrev något här sist, men här är nu en av mina senaste verk, inte speciellt avancerad, men på något sätt rätt fin ändå, enligt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 4 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2004 Everest @ Snyggt! Scotty @ Också coolt Alla gör så fina saker :"> Orkar inte hålla på med ps så mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 5 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2004 vad fan har du emot microsoft? du tror du är en jävla leet coder bara för att du använder linux men jag vill bara säga. du är bara en jävla noob som tror att du är bäst i världen på och koda MEn lugna dig lite va? Han får väl tycka vaf*n han vill?!?!?! Jag använder windows och jag skiter väl i om han vill bränna skiten. Sen var det dessutom bara en bild, hur jädra farligt kan det va'? Sen har han väl för f*n aldrig sagt att han är elite på att coda! Var f*n får du det ifrån då??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 6 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2004 Kolla vad jag gjorde,är fortfarande n00b på Photoshop men Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2004 Otroligt stor?! fan kör du med för upplösning människa!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 6 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2004 Hmm,jag märket det :S Skummt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts