Foo Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 (redigerad) Exakt hur gör man för att spara sina animationer i GIF format som man gjort i ImageReady. Jag har läst Hjälpfilen och där står det nåt (på Grekiska) om Optimized. Men när jag Opimizerar och sparar så blir det bara en vanlig bild. Redigerad 6 januari, 2004 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 6 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 Exakt hur gör man för att spara sina animationer i GIF format som man gjort i ImageReady. Jag har läst Hjälpfilen och där står det nåt (på Grekiska) om Optimized. Men när jag Opimizerar och sparar så blir det bara en vanlig bild. Arkiv>Spara optimerad som> .gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 Arkiv>Spara optimerad som> .gif Nää eftersom det inte finns nåt GIF alternativ måste man fylla i .GIF själv men det funkar ändå inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 Nää eftersom det inte finns nåt GIF alternativ måste man fylla i .GIF själv men det funkar ändå inte. säkert? de ska vara så. save optimize as eller va de heter. Men e du säker på att animationen funkar då? satt de inte e typ något fel att den bara visar en bild? annars måste de vara något fel på image ready Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 säkert? de ska vara så. save optimize as eller va de heter. Men e du säker på att animationen funkar då? satt de inte e typ något fel att den bara visar en bild? annars måste de vara något fel på image ready När jag har gjort min animation går den att kolla på inne i programet men sedan när jag sparar den. (Save Optimized As) .PNG står det "Becaus JPG, PNG and WBMP do not suport animation, only the curently selected frame will be saved" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 läs vad det står, du kan inte animera PNG-filer, det vanligaste formatet för animering är GIF, och det är också en av de få som är vanlig, finns även ett format som kallas för MNG, som är en animeringsbar PNG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 Hade tänkt försöka börja lite med bilmoding. Kan nån ge mig en enkel bil att börja med + gärna en länk till en BRA guide? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 kolla längre bak i tråden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 7 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 (redigerad) dom här sidorna rekomenderar jag för bilmoddning! dieselstation digimods (har många bra guider!) ultimatecarpage supercars Redigerad 7 januari, 2004 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 7 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 läs vad det står, du kan inte animera PNG-filer, det vanligaste formatet för animering är GIF, och det är också en av de få som är vanlig, finns även ett format som kallas för MNG, som är en animeringsbar PNG Jo.. de vet jag men PNG är det enda formats alternativ som det går att spara animeringar som. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 9 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2004 håller på med bilen (2-3 sidor bak).... men det är svårt.. hittar knappt några andra bilar i en passande vilkel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 9 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2004 samma här. Ska försöka göra min första snart. Det blir nog en Audi A3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 10 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 Jag gorde en hastighetmätare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 10 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 Förbättrade den lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vr98olli Skrivet 10 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 Du kör för snabbt! Eller är du i Tyskland och kör på motorvägen! Ganska snygg men brukar det verkligen se ut så? Ska vara streckad enligt mig iallafall! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 Jag gorde en hastighetmätare Siffrorna är fel.. Såhär ska det se ut.. 0 l|l 20 l|l 40 l|l 60 l|l 80 l|l 100 l|l 120 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 11 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2004 (redigerad) Jag skrev dom bara EDIT: plus att det är ju olika från olika bilar, på våran så är det också 90 Redigerad 11 januari, 2004 av the-copy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 18 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2004 (redigerad) Försökte att göra en skrivbordsbakgrund...såhär blev den.. (Självklart tar man ju sitt eget namn) AlexPict Redigerad 18 januari, 2004 av Everest Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 18 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2004 Försökte att göra en skrivbordsbakgrund...såhär blev den.. (Självklart tar man ju sitt eget namn) AlexPict Snygg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 18 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2004 Snygg thx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts