Green_Goblin Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 Lite dött på bilmodding fronten nu, så jag ger er en saftig uppgift 1600x1200 (modemdödare) kan ju förminska medans man moddar jag kan inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 Lite dött på bilmodding fronten nu, så jag ger er en saftig uppgift 1600x1200 (modemdödare) kan ju förminska medans man moddar Ska testa de va skit länge sen jag moddade. men vad heter bilen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 Ska testa de va skit länge sen jag moddade. men vad heter bilen? Ferrari 755 nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 På allmän begäran har tråden genomgått ett namnbyte. Detta innebär naturligtvis att den inte längre bara inriktar sig mot Photoshop! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 Bra! Då passar jag på att visa "någonting" jag slängde ihop nyss på 5min (PSP8) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 Ferrari 755 nåt nepp, Toyota Supra (fast det vill jag kanske inte helt tro på själv men ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 nepp, Toyota Supra (fast det vill jag kanske inte helt tro på själv men ) de kan de inte va? kolla märket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 (redigerad) nepp, Toyota Supra (fast det vill jag kanske inte helt tro på själv men ) Det är nog en 88/89 tror jag. *Edit* Vid närmare eftertanke så är det nog en 90. Redigerad 5 januari, 2004 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 4 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 Det är nog en 88/89 tror jag. Nog är det en supra alltid... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 5 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 Nog är det en supra alltid... Jo men jag menade årsmodellen. Gissa vilken bil som är orginal, borde inte bli så svårt: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 5 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 Nissan Skyline Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 5 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 Nissan Skyline Fel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 5 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 Volvo Amazon ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 5 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 Volvo Amazon ? Hehehe nej, men du var ganska nära på ett sätt. Du med GG fast på ett annat sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 5 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 Klart det är en Volvo S60/S80 eller S70 (eller vad den heter) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 5 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 bluedreams by me Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 5 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 Klart det är en Volvo S60/S80 eller S70 (eller vad den heter) Japp en S80. Du vinner denna: ::.::.::.:: Grattis!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 5 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 Japp en S80. Du vinner denna: ::.::.::.:: Grattis!!!! Tackar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 5 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 bluedreams by me När man skrollar upp och ner och kollar på bilden så känns det som den rör sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 5 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 (redigerad) När man skrollar upp och ner och kollar på bilden så känns det som den rör sig ska testa edit sk't va grymt Redigerad 5 januari, 2004 av Green_Goblin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts