Marquis Skrivet 3 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2003 Nån som orkar göra en photoshop sida, jag kan tänka mig att hjälpa till, tex. med bilder til ett "bildgalleri" och "guider" och sånt.. Nån som vill vara med på det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 3 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2003 Nån som orkar göra en photoshop sida, jag kan tänka mig att hjälpa till, tex. med bilder til ett "bildgalleri" och "guider" och sånt.. Nån som vill vara med på det? mmmm, men det skulle väl vara bättre om man gjorde ett forum, som man hade guider och annat i istället? lättare att updatera... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 3 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2003 Jag har börjat göra sigs till alla som vill ha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 3 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2003 tack Player Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 3 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2003 Jag kan lägga upp en hel sektion på mitt forum, men det är nystartat och jag har inte gjort nån reklam för eftersom sidan är bara halvgjod. Sen så måste jag börja göra banners . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 3 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2003 Hur gör du sånna här http://pixas.mine.nu/~www/uplfolders/upload3/vigge_sig.gif vigge? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 3 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2003 Jag kan lägga upp en hel sektion på mitt forum, men det är nystartat och jag har inte gjort nån reklam för eftersom sidan är bara halvgjod. Sen så måste jag börja göra banners . annars skulle jag kunna fixa ett eget forum, har allt som behövs inklusive host visa_city: gör dom i paint.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 3 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2003 Här ärhemsidan och här är forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 3 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2003 JAG ÄR MEDLEM NU! hur många members finns det?? men kom igen alla andra joina nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 3 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2003 Här är min metal gear solid bild http://pixas.mine.nu/~www/uplfolders/uploa...Metal_gear_.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 3 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2003 Här ärhemsidan och här är forumet. invisionfree forumet är inte så bra, vad jag tycker, men jag fixar ett phpBB2-forum snart, vänta bara lite..- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 3 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2003 Här är min metal gear solid bild http://pixas.mine.nu/~www/uplfolders/uploa...Metal_gear_.jpg Hehe, cool! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kloak_råttan Skrivet 3 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2003 PHOTOSHOP FORUMET ONLINE!! FORUMEt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 3 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2003 Hehe, cool! THANKS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 3 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2003 (redigerad) gjorde ett annat forum samtidigt, PhotoShop. Har inte hunnit fixa till det än, men snart är det gjort men jag antar att ni väljer råttans, eftersom hans inte har några popups Redigerad 3 maj, 2003 av vigge89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kloak_råttan Skrivet 3 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2003 PHOTOSHOP FORUMET ONLINE!! FORUMEt Joina då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 3 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2003 Här är min metal gear solid bild http://pixas.mine.nu/~www/uplfolders/uploa...Metal_gear_.jpg Yeah! Snygg! Metal Gear Solid är bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 3 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2003 Hahaha... vi är ganska snabba på att höra communities . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 3 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2003 Hahaha... vi är ganska snabba på att höra communities . mmmmmm, hyffsat.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 3 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2003 medlem nu hos råttan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts