eightball Skrivet 23 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2003 (redigerad) Jag skriver här också eftersom jag inte fick något svar i min topic Jag skulle vilja ha en loggo till min kompis nya sida. På loggan ska det stå Gaming Assault, bakrunden han sig inte så mycket om. Den ska vara vara 850 pixels bred och 125 pixels hög. Den ska också passa till denna sidan. Tack på förhand Redigerad 23 december, 2003 av eightball Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 23 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2003 Jag skriver här också eftersom jag inte fick något svar i min topic Jag skulle vilja ha en loggo till min kompis nya sida. På loggan ska det stå Gaming Assault, bakrunden han sig inte så mycket om. Den ska vara vara 850 pixels bred och 125 pixels hög. Den ska också passa till denna sidan. Tack på förhand till vilken sida? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 23 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2003 till vilken sida? Oj, det ska vara en länk länk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 28 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2003 Gjorde den här: http://nedde.com/davidn/bilder/3d_objekt.gif Inget specelt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 28 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2003 Det skulle ju stå "Gaming Assault" på den. Annars var den snygg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 28 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2003 (redigerad) Det skulle ju stå "Gaming Assault" på den. Annars var den snygg! den var inte till hans sida Redigerad 28 december, 2003 av vigge89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 29 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2003 Gjorde denna: http://nedde.com/davidn/bilder/eye.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 29 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2003 den var inte till hans sida :"> Då får man ursäkta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karlsson Skrivet 30 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2003 Jag undrar om någon kanske skulle vilja var så snäll och göra ett par rutor som jag ska ha till samurize. Jag har två stycken rutor som jag vill ha snyggare. Och båda ska gå i samma stil som windowstemat jag har. Bild. Här är en till bild fast bara på en del av aktivitetslisten om det skulle hjälpa. Bild Den första kanske inte är så svår. 501 pixlar hög och 230 bred. Rundade kanter runt om. Denna. Den andra kan nog vara lite svårare. Måtten finns på bilden. Bild Och eftersom de är till samurize så skulle det vara bra om ni sparade i .png format Skulle vara väldigt tacksam om någon skulle vilja göra det här åt mig. Men jag förstår om ni inte vill göra då det kanske är svårt och ni har annat att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 31 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2003 Den gula och den rosa pilenx antal fixlar stämmer inte, 195 är mer än 125 och den är betydligt kortare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 31 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2003 Den gula och den rosa pilenx antal fixlar stämmer inte, 195 är mer än 125 och den är betydligt kortare "pilenx", "fixlar" ? = pilen, pixlar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karlsson Skrivet 31 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2003 Ojsan :"> Var lite borta när jag gjorde det igår, det ska vara 59 istället för 198, fattar inte var jag fick det ifrån. Fast nu har jag pillat lite med samurize och jag tror inte jag behöver rutorna längre fast om nu nån redan hade börjat så tar jag gärna emot de ändå, kan ju bli bra med de också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 31 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2003 "pilenx", "fixlar" ? = pilen, pixlar haha, jo, jag skrev nog lite fel där.. hmm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 2 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2004 (redigerad) Vad är ImageReady för något som följer med photoshop? de verkar ju vara samma. Jag har föresten precis gjort en bild. http://upl.mine.nu/uplfolders/upload3/Globe.jpg Redigerad 2 januari, 2004 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 2 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2004 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 2 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2004 Skulle nån kunna göra en bakgrunds bild till mittskrivbord,färgerna ljusa och ska matcha mitt "Theme" till XP Här e en bild på mitt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 3 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2004 I ImageReady gör man animationer Menar du såna där som man klipper i hop en massa stillbilder och spelar upp dem i hög hastighet så att det blir en rörlig annimation? Isåfall hur gör man? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 3 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2004 @ Hoggert: Din sig är för stor, precis som den var för två månader sen jag sa till dig senast.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 3 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2004 Menar du såna där som man klipper i hop en massa stillbilder och spelar upp dem i hög hastighet så att det blir en rörlig annimation? Isåfall hur gör man? Japp de e det. De e väldigt svårt men när man vet hur man gjör e de skit lätt med e e jobbigt omd e ska vara snyggt . Liten enkel guide. Skapa en ny frame och lager för varje frame. O sen måste du klicka på framen och välja vilka lager som ska vara synliga eller inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 Lite dött på bilmodding fronten nu, så jag ger er en saftig uppgift 1600x1200 (modemdödare) kan ju förminska medans man moddar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts