LunCh Skrivet 18 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2003 Gjorde precis denna: http://ninthgate.mine.nu/~lunch/bilder/sig.gif Ska ha den som signatur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 18 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2003 denna då ? sorry fall dom är stora... men det är bara ta bort dom om dom är för stora som sagt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 18 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2003 Gjorde precis denna: http://ninthgate.mine.nu/~lunch/bilder/sig.gif Ska ha den som signatur fy va snygg kan inte göra en sån till mig :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 18 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2003 filter nått extrtude filter blur motion blur, eller radal.. hmm sen ett color lager men olika förger, välj alltså 2st olika färger, filter render clouds sen text bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 18 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2003 filter nått extrtude filter blur motion blur, eller radal.. hmm sen ett color lager men olika förger, välj alltså 2st olika färger, filter render clouds sen text bara han menade lunch's "sig" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 18 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2003 jaha! bilden kom inte fram så jag trodde han menade Ferkurez eller hur det stavas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 18 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2003 lol FerkurZ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 18 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2003 fy va snygg kan inte göra en sån till mig :"> Här: http://ninthgate.mine.nu/~lunch/bilder/sig_gob.gif http://ninthgate.mine.nu/~lunch/bilder/sig_gob.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 18 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2003 gorde denna för ett tag sen (hållar på att lära mig gimp ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 18 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2003 ball Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 18 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2003 tyx? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 18 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2003 snygg, förutom att det är för hög opacity på scanlinesen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 18 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2003 gjorde nåra ändringar :"> KalleR: tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 18 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2003 gjorde nåra ändringar :"> KalleR: tack mycke snyggare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 18 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2003 tycker det är fult när scanlines har för hög opacitet, men efter att du sänkt den så blev det mycket snyggare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 18 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2003 jo men jag blev djävligt nöjd med den där som jag fixade till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 18 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2003 En svart linje med 1 pixels bredd skulle inte vara fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 18 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2003 va?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 18 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2003 va?? alltså, runt om hela bilden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 19 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2003 gorde denna för ett tag sen (hållar på att lära mig gimp ) VA e gimp??? Annars snygg:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts