FerkurZ Skrivet 5 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2003 Var frö står det "Marquis" i hörnet? och ar har du ändrat på bilden tror knappst du har gjort den..om du har gjort den ursäktar ja Föresten så kan ja inte lägga in FONTS ja lägger dom i fonts mappen men det är skriv skydd på den och det går itne å ta bort?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 5 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2003 Var frö står det "Marquis" i hörnet? och ar har du ändrat på bilden tror knappst du har gjort den..om du har gjort den ursäktar ja Föresten så kan ja inte lägga in FONTS ja lägger dom i fonts mappen men det är skriv skydd på den och det går itne å ta bort?! Anledningen till att det står Marquis i hörnet är att det är hans smeknamn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 5 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2003 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 5 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2003 Var frö står det "Marquis" i hörnet? och ar har du ändrat på bilden tror knappst du har gjort den..om du har gjort den ursäktar ja Då får du ursäkta Jo, jag har gjort den, men om du undrar varför det står Marquis i hörnet är för att jag heter det på vissa andra forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 5 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2003 http://www.beckisdesign.com/ funkar inte? har dom bytt adress eller nått sånt?? behöver de där kulhåls guiden nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 5 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2003 Han har bytt till http://www.beckisdesign.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 15 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2003 (redigerad) Här har du en bra guide annrs för Kulhål Du kan göra skotthål på ett annat sätt som oxå ser coolt ut Storlek kvittar När du tar nytt jobb : Gråskala Svart Bakrund Vit Text (ta ganska stor stil) Ta å skriv en massa ". . ." (ta ganska stora mellanrum vid punkterna) Lägg På Vind från både höger å vänster Ta rotera 90 grader Motsol Lägg på Vind åt båda höger vänster Nu ska du ha Vind från alla fyra håll Nu tar du glödande kanter (1 i skalan) whips så har du hyfsade skotthål Hoppas ni förstog min Lilla guide säg till om det blir problem EDIT skrev "kul hål" i ställeför skotthål Ungefär så där kommer det se ut om du gjort rätt.... du kan ju alltid ändra font å förstora punkterna så blir det kanske bättre © Copyright- Ferkurz Och En Till Redigerad 16 december, 2003 av Ferkurz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 17 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2003 gjorde denna nyss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 17 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2003 va tycks? förlåt om den är för står... ta bara bort den då admins eller försök lägga en länk på någe sätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 17 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2003 gjorde nytt wallaper för ett tag sen, glömde lägga upp här http://www.vigge.armyhosting.net/uploaded/pixel_plastic.jpg Ferkurz: lite "repetiv", men den var väl OK som bakgrund. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 17 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2003 Reptiv ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 17 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2003 Reptiv ? hela bakgrunden ser likadan ut :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 17 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2003 snyggt vigge och Ferkurz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 17 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2003 ok...aja men ja har bara hållt på med photoshop i nån månad...1-2 kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 17 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2003 Gjorde en snabb W3D bakgrund i PS: AEG! Har den nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 17 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2003 ingen som gillar min? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 17 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2003 varför skulle vi inte gilla den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 17 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2003 AEG! Har den nu. tack har den också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 17 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2003 ingen som gillar min? jag tycker den var helt ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 18 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2003 ingen som gillar min? å jag glömde, grym och snygg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts