FerkurZ Skrivet 6 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2003 Okej ni får gäran kalla mig seg i huvet men...hur fan gör ni sånna där bilar? =/ Gärna en guied fast hälst svensk BTW alla är skit snygga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Space Hunter2001 Skrivet 7 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2003 Okej ni får gäran kalla mig seg i huvet men...hur fan gör ni sånna där bilar? =/ Gärna en guied fast hälst svensk BTW alla är skit snygga får see ifall jag orkar någon gång men inte idag iaf ska jobba med S40( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 7 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2003 jag söker en tuturial som visar hur man typ gjör ett skott hål i en vägg?? någon som har en länk?? . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 7 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2003 hadde en sån innen, men den är borta söker också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vr98olli Skrivet 7 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2003 Hej! Ni ska nog titta in här: http://www.beckisdesign.com/photoshop.asp Under diverse tips>Skapa kulhål! "Beckis" ä fan grym på att kunna photoshop! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 7 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2003 tack, det var den jag hade en gång i tiden fast jag lyckades faktiskt göra ett eget innan jag kollade det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 7 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2003 Hej! Ni ska nog titta in här: http://www.beckisdesign.com/photoshop.asp Under diverse tips>Skapa kulhål! "Beckis" ä fan grym på att kunna photoshop! thx. behövde värkligen de. för ja ska gjöra en logo. men de får bli imorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 7 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2003 (redigerad) Hej! Ni ska nog titta in här: http://www.beckisdesign.com/photoshop.asp Under diverse tips>Skapa kulhål! "Beckis" ä fan grym på att kunna photoshop! Tack som F*N! Det var ju skit lätt å fatta grymt bra sida Kolla den här gjorde ja... men ja glömmde lägga på Krusning så dn blev lite Fel =/ Okej..denna var kanske nte så speciellt för er?.. men för mig är den det HUmm.....hoppas den inte laddade för länge =/ Redigerad 7 november, 2003 av Ferkurz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PenuM Skrivet 7 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2003 Skulle ni kunna skriva ner alla bra hemsidor för tutorials här? Vet ett par... Men jag kan inte riktigt hitta det jag vill ha... Vet inte vad jag vill ha, men jag har inte hittat det än iallafall... Inga bil-modding sidor. Tack på förhand Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 8 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2003 Tack som F*N! Det var ju skit lätt å fatta grymt bra sida Kolla den här gjorde ja... men ja glömmde lägga på Krusning så dn blev lite Fel =/ Okej..denna var kanske nte så speciellt för er?.. men för mig är den det HUmm.....hoppas den inte laddade för länge =/ gör waves på elden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 8 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2003 jo ja glömde göra det =/ som ja sa "men ja glömmde lägga på Krusning så dn blev lite Fel" eller ä Waves nå annat ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Space Hunter2001 Skrivet 8 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2003 orkade inte göra v40n väldigt jobbig bil får see ifall jag moddar om nån annan bil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 8 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2003 (redigerad) Du kan göra skotthål på ett annat sätt som oxå ser coolt ut Storlek kvittar När du tar nytt jobb : Gråskala Svart Bakrund Vit Text (ta ganska stor stil) Ta å skriv en massa ". . ." (ta ganska stora mellanrum vid punkterna) Lägg På Vind från både höger å vänster Ta rotera 90 grader Motsol Lägg på Vind åt båda höger vänster Nu ska du ha Vind från alla fyra håll Nu tar du glödande kanter (1 i skalan) whips så har du hyfsade skotthål Hoppas ni förstog min Lilla guide säg till om det blir problem EDIT skrev "kul hål" i ställeför skotthål Ungefär så där kommer det se ut om du gjort rätt.... du kan ju alltid ändra font å förstora punkterna så blir det kanske bättre © Copyright- Ferkurz Och En Till Redigerad 8 november, 2003 av Ferkurz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 8 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2003 tufft! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 8 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2003 Kan man få ett sånt här liksom... ja... "genomskinligt lager med färg" som kariya's sig? Hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 9 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2003 Kan man få ett sånt här liksom... ja... "genomskinligt lager med färg" som kariya's sig? Hur? vad menar du? "genomskinligt lager"? menar du att man ändrar färg på hela bilden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 9 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2003 Ja.. typ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 9 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2003 Pico hur får du små prick på din signature? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 9 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2003 Jag ritar små prickar i Paint, lägger de på bilden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 18 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2003 (redigerad) Gjorde 3 olika skrivbordsunderlägg i Photoshop, ge gärna lite kritik. http://scriptarkivet.dajm.com/tobbe/skrivbord1.jpg http://scriptarkivet.dajm.com/tobbe/skrivbord2.jpg http://scriptarkivet.dajm.com/tobbe/skrivbord3.jpg Redigerad 18 november, 2003 av Zyber Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts