KalleR Skrivet 2 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2003 prova guiden på denna sida http://www.beckisdesign.com/photoshop.asp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 2 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2003 (redigerad) vilken ska man välja då "*'edit'*" hittade Redigerad 2 maj, 2003 av Visa City Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 2 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2003 Jaa jag klarade de! tack Gta3_Player!!! så här blev den: http://pixas.mine.nu/~www/uplfolders/upload3/kalle.JPG (jag heter också kalle om du undrar) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 2 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2003 Jaa jag klarade de! tack Gta3_Player!!! så här blev den: http://pixas.mine.nu/~www/uplfolders/upload3/kalle.JPG (jag heter också kalle om du undrar) snygg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 2 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2003 Jag har börjat i alla fall : http://pixas.mine.nu/~www/uplfolders/upload3/bilmodd3_kopiera.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 2 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2003 Hmmm... har gjort en låda... Här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 2 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2003 Jag slåss för att denna ska vara klistrad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 2 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2003 Jag slåss för att denna ska vara klistrad! håller me Speeder...denna topic borde vara klistrad... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 2 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2003 Drar upp topicen! Denna ska klistras! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 2 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2003 Drar upp topicen! Denna ska klistras! Håller med till 100%!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 2 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2003 (redigerad) Ett Tipps Till Alla Moddare!!! posta orginalbilden också, så man ser vad ni har ändrat Redigerad 2 maj, 2003 av GTA3_PLAYER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 2 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2003 Nej, denna tråd kommer inte att bli klistrad, det här är ändå ett GTA-forum. Att klistra CS-tråden var ett nog stort avsprång från forumets huvudsyfte: Att diskutera GTA-spelen och allt som rör dem! Men så länge ni skriver i tråden och håller den levande kommer den ju ändå att ligga på första sidan och vara lätt att komma åt. För Photoshop finns det för övrigt många bra hemsidor (även svenska) som har forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 2 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2003 Nej, denna tråd kommer inte att bli klistrad, det här är ändå ett GTA-forum. Att klistra CS-tråden var ett nog stort avsprång från forumets huvudsyfte: Att diskutera GTA-spelen och allt som rör dem! Men så länge ni skriver i tråden och håller den levande kommer den ju ändå att ligga på första sidan och vara lätt att komma åt. För Photoshop finns det för övrigt många bra hemsidor (även svenska) som har forum. i just say: :'( :'( :'( :'( :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 2 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2003 Nej, denna tråd kommer inte att bli klistrad, det här är ändå ett GTA-forum. Att klistra CS-tråden var ett nog stort avsprång från forumets huvudsyfte: Att diskutera GTA-spelen och allt som rör dem! Men så länge ni skriver i tråden och håller den levande kommer den ju ändå att ligga på första sidan och vara lätt att komma åt. För Photoshop finns det för övrigt många bra hemsidor (även svenska) som har forum. men det här forumet är det bästa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 2 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2003 (redigerad) man kanske ska ta och fixa ett ps forum är det någon som skulle vilja va med på det? Har gjort en ny, men den här gången är det en bakgrund, så säg va ni tycker! Ice_Line Redigerad 2 maj, 2003 av vigge89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 2 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2003 man kanske ska ta och fixa ett ps forum är det någon som skulle vilja va med på det? Har gjort en ny, men den här gången är det en bakgrund, så säg va ni tycker! Ice_Line Den var rätt så snygg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 2 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2003 har du någon idé om hur jag kan fixa till lite mer innehåll till den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 2 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2003 har du någon idé om hur jag kan fixa till lite mer innehåll till den? Tyvärr inte nu. Är ingen ps proffs ännu men slutet av nästa vecka kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 2 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2003 har du någon idé om hur jag kan fixa till lite mer innehåll till den? behövs inte, den va skitsnygg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 3 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2003 Orginale': http://pixas.mine.nu/~www/uplfolders/upload3/19280_abl_s.jpg Modd: http://pixas.mine.nu/~www/uplfolders/upload3/bilmodd3_kopiera.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts