Gurgel Skrivet 19 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 ?? va menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PenuM Skrivet 20 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2003 våga använda pennan istället för att använda filter hela tiden Varför ska man använda pennan i PS när man lika gärna kan göra det i Paint? Meningen med PS är ju att använda Filter. Mestadels, iallafall. Så sluta gnäll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PenuM Skrivet 20 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2003 Hmm... Hur lägger man in bilder i sin PS bild? Typ, om jag gjort lite saker på ett "dokument" i PS, och vill lägga in en bild där, hur gör jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 20 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2003 Hmm... Hur lägger man in bilder i sin PS bild? Typ, om jag gjort lite saker på ett "dokument" i PS, och vill lägga in en bild där, hur gör jag? öppnar den bilden, kopierar och klistrar in? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PenuM Skrivet 20 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2003 öppnar den bilden, kopierar och klistrar in? Okej. Ge mig gärna en bildguide isånafall.. Eftersom det inte går att klistra in i PS...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 20 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2003 jo de går ju. markera allt ctrl c o sen ctrl v i de dokumentet du vill ha in bilden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 20 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2003 jo de går ju. markera allt ctrl c o sen ctrl v i de dokumentet du vill ha in bilden eller om det är fler lager som du vill kopiera, ctrl + shift + c Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PenuM Skrivet 20 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2003 (redigerad) Asså... Tror alla ni missuppfattat mig. Jag har gjort en bild i Photoshop. Och jag vill ha in en bild i den bilden. Förstår ni nu? Det går inte. EDIT: Tänk er GTA_Fan1's signaturbild. Och sen att jag vill ha in en bild på t.ex. mig själv där. Hur gör jag? Redigerad 20 oktober, 2003 av PenuM Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 20 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2003 Asså... Tror alla ni missuppfattat mig. Jag har gjort en bild i Photoshop. Och jag vill ha in en bild i den bilden. Förstår ni nu? Det går inte. EDIT: Tänk er GTA_Fan1's signaturbild. Och sen att jag vill ha in en bild på t.ex. mig själv där. Hur gör jag? mm, då högerklickar du på bilden du vill ha (om den ligger på nätet) och säger "Kopiera" klistra sen in bilden i Photoshop (CTRL + V) och så! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PenuM Skrivet 20 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2003 Ah... Förlåt. Lite trög idag. Förlååååt!!! Tack förresten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 20 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2003 (redigerad) Varför ska man använda pennan i PS när man lika gärna kan göra det i Paint? Meningen med PS är ju att använda Filter. Mestadels, iallafall. Så sluta gnäll. tycker att DU ska sluta gnälla, det du menar är att adobe gorde PS för att man ska använda filter menyn? vafan har dom lagt till burntool, dodge tool, smudge tool etc etc då för? titta på mina senaste bilder, hur många filter sammanligt? jo två stycken, film grain på båda för att få asfalten att se ut som asfilt och för att få gräset att se gräsigt ut... du har ju ingen aning om vad du pratar om, och man har 20 gånger så mer val med pennan i PS än vad man har i "paint" Redigerad 20 oktober, 2003 av the-copy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 20 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2003 gjorde nyss en smile Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 20 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2003 (redigerad) de e ju nollan smiley ju !!!! typ (tror ja) http://invisionfree.com:54/19/132/emo/medieval.gif Redigerad 20 oktober, 2003 av Gurgel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PenuM Skrivet 20 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2003 The-Copy, visst. Whatever you say. OnTopic nu: Det där Eye Candy 4000... Och dom där andra plug-ins'en... Var kan man få tag på dom? Går dom att ladda ner, eller måste man köpa dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 20 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2003 The-Copy, visst. Whatever you say. OnTopic nu: Det där Eye Candy 4000... Och dom där andra plug-ins'en... Var kan man få tag på dom? Går dom att ladda ner, eller måste man köpa dom? du får demo den suger köp de! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 20 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2003 Fast det är jättedyrt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 20 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2003 Fast det är jättedyrt? ...och så suger det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 21 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2003 gjorde nyss en smile nu vet jag den e antingen från nollans eller från smiley sentral Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 21 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2003 nu vet jag den e antingen från nollans eller från smiley sentral jag tror inte heller att han har gjort den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 24 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2003 NY! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts