FerkurZ Skrivet 19 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 Ursäkta men kan mna ladda ner Photoshop...typ i 30 dagar eller nått liknade ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 19 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 Ursäkta men kan mna ladda ner Photoshop...typ i 30 dagar eller nått liknade ? låter som att den officiella hemsidan är nra att ladda hem det på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 19 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 Då måste man ju registera sej :S orka det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 19 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 vad tycks? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 19 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 Snygg bild....en men va är det i bakrunden ? en rutten pizza ? sanrt kan ja oxå göra photoshop bilder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 19 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 Snygg bild....en men va är det i bakrunden ? en rutten pizza ? sanrt kan ja oxå göra photoshop bilder hoppas de blir gott glöm inte eye candy 4000 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 19 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 (redigerad) Här är några gammal jobb i Photoshop när jar var typ 11.lr så var det 12 ? 13 nu http://upl.mine.nu/uplfolders/upload6/Halo15.jpg http://upl.mine.nu/uplfolders/upload5/Ferk%20logo%205%20copy.jpg http://upl.mine.nu/uplfolders/upload6/Halo13.jpg komenter gärna Redigerad 19 oktober, 2003 av Ferkurz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 19 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 min bild: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 19 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 min bild: men snälla du har hittat bilden på annan hemsida,kopierat,och nått med blod Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 19 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 vad tycks? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PenuM Skrivet 19 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 (redigerad) Ferkurz: Den första var snyggast, om du hade haft en annan text. Man ser inte riktigt vad det står nu, pga. att det är fel färg osv. EDIT: Är det en Halo gubbe i bakgrunden? Redigerad 19 oktober, 2003 av PenuM Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 19 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 EDIT: Är det en Halo gubbe i bakgrunden? Japp, det är masterchief på första och sista bilden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 19 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 inga komentarer :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 19 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 inga komentarer :'( gnäll inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 19 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 gnäll inte förlåt då @alla en ny Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 19 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 men snälla du har hittat bilden på annan hemsida,kopierat,och nått med blod de har jag inte alls det, kolla här, ett bevis på att jag har gort den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 19 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 ok förlåt :"> jag kan göra vad du vill bara du förlåter mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 19 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 jag förlåter dig om du gör en tutorial på hur du gorde den rostiga metallen på din bild Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 19 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 jag förlåter dig om du gör en tutorial på hur du gorde den rostiga metallen på din bild jag målade bara :"> kan du ta nån annat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 19 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 (redigerad) jag målade bara :"> kan du ta nån annat Hur du gör din "spya" [EDIT] Här finns det många bra tutorials: http://www.sjab-design.nu/u/default.asp?pa...n&cat=photoshop Redigerad 19 oktober, 2003 av Visa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts