Green_Goblin Skrivet 23 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2003 Om det går? Självklart går det.. Jag kan inte de går knappast!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 23 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2003 Jag kan inte de går knappast!! Jo det går fastän du inte kan. Jag ska kanske börja imorgon.(Idag) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 24 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2003 det är svårt att modda mörka bilar... + att den var väldigt liten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 24 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2003 det är svårt att modda mörka bilar... + att den var väldigt liten jo man kan inte göra så många ändringar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 26 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2003 Kan man ladda ner en "mod" till Ps där allt blir svenskt ?? Eller måstee jag köpa ett Svenskt PS ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 26 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2003 lär dig den engelska vesionen i stället, mycket bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 26 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2003 lär dig den engelska vesionen i stället, mycket bättre Bara för at dom flesta guider kör med det engelska? Det är nog ändå lättare att översätta dom engelska grejerna till svenska än tvärt om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 26 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2003 Kan man ladda ner en "mod" till Ps där allt blir svenskt ?? Eller måstee jag köpa ett Svenskt PS ? Man väljer språk när man instellerar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 27 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2003 Någon som vet hur man ändrar bakgrund ? Har version 6.0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2003 vadå för bakgrund? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 27 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2003 Så, jag får svart bakgrund !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 27 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2003 vet inte riktigt vad det blev... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2003 Så, jag får svart bakgrund !! antingen kan du ändra det när du väljer new (ny bild) eller så är det ju bara fylla med svart precis som i paint Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 29 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2003 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 1 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2003 Nu får jag damp, har avinstallerat och installerat om Ps 7.0 men inte fan bli det svenska när jag väljer svenska i installationen ! Snälla hjälp mig innan världen går under ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 1 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2003 Har du köpt det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 1 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2003 *HOST*Nej*HOST* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 1 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2003 Nu får jag damp, har avinstallerat och installerat om Ps 7.0 men inte fan bli det svenska när jag väljer svenska i installationen ! Snälla hjälp mig innan världen går under ! Men det är väl bara Svenskt installationsspråk du väljer? Och man kan ju ndra hur du fick tag på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 1 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2003 Men det är väl bara Svenskt installationsspråk du väljer? Och man kan ju ndra hur du fick tag på det. Det är olika versioner för alla språk! Om du vill ha tex. svensk photoshop mååste du köpa (eller hmhm "tanka" ) det! Precis som det är på Windows, olika språkversioner! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 1 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2003 Det är olika versioner för alla språk! Om du vill ha tex. svensk photoshop mååste du köpa (eller hmhm "tanka" ) det! Precis som det är på Windows, olika språkversioner! Jo det var det jag menade. Han valde inte språket för alla menyer eller så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts