KalleR Skrivet 17 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2003 alla... ps. det finns 7.0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 17 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2003 alla... ps. det finns 7.0 Jag har Adobe Photoshop Element de suger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 17 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2003 går de att göra på alla photoshop eller bara 6.0 vilken fråga! ALLA SÅKLART! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 17 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2003 den här har jag gjort: david brent as dexter(orkade inte ta bort dexter ansikte i bakgrunden fixar den serare kanske)http://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload5/David_Brent_as_Dexter.jpg här e en förbättrad: http://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload5/David_Brent_as_Dexter_2.jpg Fett grym! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 Vissa har nog redan sett den, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 18 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 vad är det du har ändrat sen förra? sänkt, grill, fälgar, spoiler-bak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 Några jag nyligen har gjort... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 Svara snälla,är Adobe Photoshop Element bra? (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 (:!!! vet ej har aldrig testat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 Svara snälla,är Adobe Photoshop Element bra? (:!!! jag har det och det är samma som 7.01.. bara attdet är en try out.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 19 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2003 jag har det och det är samma som 7.01.. bara attdet är en try out.. (:!!! Elements är bra Stalleponken: "Try out" é de som en 30 dagars trial eller? Min får jag iaf ha så länge jag vill Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 19 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2003 elements suger (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
megawatti Skrivet 19 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2003 jag har det och det är samma som 7.01.. bara attdet är en try out.. (:!!! fel som in i hel..... ps 7 är hela men elements är en nerbantad värson av ps (elements suger men är biligt typ 700kr) jag har ps 7 om någon undrar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 19 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2003 jag har änvent de över 30 dagar men de gick inte bort (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 19 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2003 Ingen som ens vill säga om mina bilder var bra eller dåliga :'( :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 19 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2003 Sorry sirius jag såg inte.men nu såg jag dom snygga (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 19 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2003 gillade den första (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 23 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2003 (redigerad) Vad sägs om en modtävling? Modda denna: Adress till bilden Redigerad 23 augusti, 2003 av Scraw Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 23 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2003 Vad sägs om en modtävling? Modda denna: Adress till bilden Jag ska försöka men undra om de går? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 23 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2003 Om det går? Självklart går det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts