Speeder Skrivet 4 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 Klistrar denna... Bra! Men nu alla, hur gör ni kristallerna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 5 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 Ni kan väl bara säga vad ni tycker (gick inte alls snabbt så kritisera gärna), ska förminska dne något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 Snygg!! Hur fick du till "ljuset" på texten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 5 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 Jo den där va snygg! Och jag frågar samma som Stell... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 5 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 Snygg!! Hur fick du till "ljuset" på texten? inner glow/outer glow Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 5 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 inner glow/outer glow ok! kommer tillbaka om det inte funkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
robban... Skrivet 5 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 jävla skit säker värsta lätta problemet när ja ska välja färg på så blir de bara svart-vit färg. även om ja väljer tex GUL. nån som kan hjälpa.. inta haft PS såå länge.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 5 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 jävla skit säker värsta lätta problemet när ja ska välja färg på så blir de bara svart-vit färg. även om ja väljer tex GUL. nån som kan hjälpa.. inta haft PS såå länge.. Valt nåt svart/vitt färgläge? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
robban... Skrivet 5 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 Valt nåt svart/vitt färgläge? öm tror inte de. isåfall vart ser man de då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 5 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 öm tror inte de. isåfall vart ser man de då? Vet inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
robban... Skrivet 5 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 Vet inte... helt CEPE men de värkar funka fint nu hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rippo Skrivet 5 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 här är en bakgrund som jag gjort: Bild Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 5 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 Kan nån göra den här bilden till 171x128?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 5 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 Jag hoppas att du inte ens försöker lägga in den i VCMM Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 5 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 juste! gör inte det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 5 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 helt CEPE men de värkar funka fint nu hehe Man ställer in om man vill ha Gråskala, Rbg läge, idexerad färg, etc i början när man väljer ny bild. Man kan också ställa in det på Bild->Läge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 5 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 Jag hoppas att du inte ens försöker lägga in den i VCMM Varför ska han inte det då? Har jag missat något eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 5 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 Varför ska han inte det då? Har jag missat något eller? för att det är ett n00b program, och ger ingen cred till skaparna av bilarna mm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 5 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 för att det är ett n00b program, och ger ingen cred till skaparna av bilarna mm OK, då förstår jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
robban... Skrivet 5 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 Man ställer in om man vill ha Gråskala, Rbg läge, idexerad färg, etc i början när man väljer ny bild. Man kan också ställa in det på Bild->Läge. Exakt de va de som va problemet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts