epix Skrivet 23 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 En fråga Gta1_fan. Var hittade du fonten som skrev i din signatur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 23 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 (redigerad) En fråga Gta1_fan. Var hittade du fonten som skrev i din signatur. vice city fonten? den heter Rage Italic *edit* är det förresten nån som vill ha en avatar eller signatur? skriv här så kanske jag kan göra en åt er Redigerad 23 juni, 2003 av Gta_fan1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 23 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 Jag vill ha en signatur. Det ska stå Ph43r med en VC bakgrund. Det ska stå Ph43r med samma font som du har. P.S. Vart finns den fonten D.S. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 23 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 Jag vill ha en signatur. Det ska stå Ph43r med en VC bakgrund. Det ska stå Ph43r med samma font som du har. P.S. Vart finns den fonten D.S. ok, en signatur kommer inom närmaste framtid... fonten vet jag faktiskt inte var den finns men ska meddela om jag kjommer på det :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 23 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 är denna bra? http://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload4/sig_to_ph43r.gif adressen till bilden är: http://equinox.homelinux.net/public/uplfol...ig_to_ph43r.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 23 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 Så jävla snygg! Ska bara göra den liten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 23 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 snygg, men aldeles för stor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 23 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 Så jävla snygg! Ska bara göra den liten. jag kan göra det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 23 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 (redigerad) är detta bra: http://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload4/sig_to_ph43r2.gif adressen: http://equinox.homelinux.net/public/uplfol...g_to_ph43r2.gif *edit* jag heter gta_fan1 och inte gta1_fan som det står i den översta posten här Redigerad 23 juni, 2003 av Gta_fan1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 23 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 jag heter gta_fan1 och inte gta1_fan som det står i den översta posten här Det va ett konstigt namn att ge ett barn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 23 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 23 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 Vad är det med dig då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 23 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 23 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 sluta spamma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 23 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 Här är några av mina senaste verk, dock inte gjorda med Photoshop utan PSP7 Kolla här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 23 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 den översta var snyggast Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 alla ser nästan likadana ut, men dom var rätt så snygga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 Det va ett konstigt namn att ge ett barn. lol vad tycker du om den då ph43r? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Phoenix_89 Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 Tackar alla för kommentarerna... och eightball du är den första som har tagit den fula wallpapern som din bakgrundsbild hehe. Men jag är smickrad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 Tackar alla för kommentarerna... och eightball du är den första som har tagit den fula wallpapern som din bakgrundsbild hehe. Men jag är smickrad vad kallar du snygg bakgrund då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts