vigge Skrivet 2 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2003 faktsikt riktigt snygg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 2 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2003 kan nån göra en snygg bild de står BikerBitch på? Min syrra vill ha en! lite mer info tack färger ect? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 2 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2003 Gör en bättre själv och sluta klaga. http://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload3/BB_MC.jpg Enbart i paint.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 2 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2003 (redigerad) Vigge: Tack! Player: Jag tror inte du behöver göra någon. Jag har redat fixat en ju. Stell: Man ser att du har använt photoshop 9.8! Redigerad 2 juni, 2003 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 2 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2003 (redigerad) Vigge: Tack! Player: Jag tror inte du behöver göra någon. Jag har redat fixat en ju. Stell: Man ser att du har använt photoshop 9.8! stell har bara använt paint... det ser man på att det inte är någon kantutjämning Redigerad 2 juni, 2003 av GTA3_PLAYER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 2 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2003 Vigge: Tack! Player: Jag tror inte du behöver göra någon. Jag har redat fixat en ju. Stell: Man ser att du har använt photoshop 9.8! Enbart paint!!! bara för du är kass... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 2 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2003 (redigerad) Jo jag skojade. Min bild gjorde jag på en halvminut eller mindre, tänkte bara skoja lite. *Edit* Oj vad sura vi blev... Redigerad 2 juni, 2003 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 2 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2003 (redigerad) texten ser faktiskt inte ut att komma ifrån paint, kanske psp då Man ser att texten är utjämnad. Om du nu inte har gjort det för hand Redigerad 2 juni, 2003 av vigge89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 2 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2003 texten ser faktiskt inte ut att komma ifrån paint, kanske psp då Man ser att texten är utjämnad. Om du nu inte har gjort det för hand man kan ju skriva i paint... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 2 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2003 Skulle jag va kass? http://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload3/fulgris.JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nicht 1337 Skrivet 2 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2003 den var riktigt snygg! hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 2 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2003 (redigerad) Tack tack! Jag tycker mest den liknar en feltryckt måltavla misshandladdad av en M134 Vulcan Minigun. Redigerad 2 juni, 2003 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 2 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2003 Vad tycks??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 2 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2003 Tack tack! Jag tycker mest den liknar en feltryckt måltavla misshandladdad av en M134 Vulcan Minigun. Det var ett fint sätt att säga det på... :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 2 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2003 Skulle jag va kass? http://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload3/fulgris.JPG Assosierar den till nått annat.. vet inte vad bara... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nicht 1337 Skrivet 3 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2003 den är en sån dino som är utdöd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 3 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2003 man kan ju skriva i paint... ja, det vet jag, men man kan inte använda antialias, och texten ser ut o va de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 3 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2003 nu fortsätter vi snacka om ps! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 3 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2003 endast ps, paint och ir!! http://ninthgate.mine.nu/~oz/ps/volvo_anim740.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2003 ingen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts