vigge Skrivet 29 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 eller så gör du en bakgrundsbild Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 29 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 Har börjat med ett nytt projekt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 30 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 tomt i skallen just nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 30 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 tomt i skallen just nu... gör en bakgrundsbild då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 30 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 nu har jag blajat på igen med lite bilder... Bild 1 Bild 2 Bild 3 Bild 4 Bild 5 Bild 6 Bild 7 Bild 8 Jag gjorde Bild 1 först och avslutade med Bild 8.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nicht 1337 Skrivet 30 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 nu har jag blajat på igen med lite bilder... Bild 1 Bild 2 Bild 3 Bild 4 Bild 5 Bild 6 Bild 7 Bild 8 Jag gjorde Bild 1 först och avslutade med Bild 8.. jodå de var rätt snygga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 30 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 nu har jag blajat på igen med lite bilder... Bild 1 Bild 2 Bild 3 Bild 4 Bild 5 Bild 6 Bild 7 Bild 8 Jag gjorde Bild 1 först och avslutade med Bild 8.. Snygga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 30 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 tack! Jag är ju fortfarande n00b! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 30 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 Hur kan ni göra såna coola bilder? *imponerad* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 30 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 Man gör det i photoshop. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 30 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 tack! Jag är ju fortfarande n00b! Med tanke på att du bara har användt olika texter och stilar (en gång tegelmur som bakgrund) så...mjo var väl okej. But keep it going... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 30 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 Detta är nog min snyggaste hittils: http://gsmalbin.gotdns.com/hunter/sak2.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 30 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 den här har ja gjort i photoshop..asså jag hade tänkt o göra en sida om thailand men kom av mig.. här är toppen på sidan iaf...ganska sjyst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Space Hunter2001 Skrivet 30 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 den här har ja gjort i photoshop..asså jag hade tänkt o göra en sida om thailand men kom av mig.. här är toppen på sidan iaf...ganska sjyst Snygg men hur gör du sån där genomskinlig text Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 30 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 Snygg men hur gör du sån där genomskinlig text både ringarna och texten har jag gjort så med... på lagrerna är det bara att ändra opaciteten på lagret ju lägre desto genomskinligare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Space Hunter2001 Skrivet 30 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 både ringarna och texten har jag gjort så med... på lagrerna är det bara att ändra opaciteten på lagret ju lägre desto genomskinligare mm förstår men när jag ska göra så med texten blir den liksom intte onsalynlig bara svag som man kan se igenom kan du förklara på ett sätt så det funkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 30 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 Kan man skaffa fotoshop olagligt? snälla.. banna mig inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 30 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 Vad tror du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 30 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 Kan man skaffa fotoshop olagligt? snälla.. banna mig inte klart man kan... men vid den här tidpunkten borde du förstått att man EJ ska prata wareZ och liknande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 30 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 mm förstår men när jag ska göra så med texten blir den liksom intte onsalynlig bara svag som man kan se igenom kan du förklara på ett sätt så det funkar ja men asså... det blir ju så om du inte har nån bakrund. Du måste ha en bakrund för att det ska bli snyggt annars blir det bara svagare. Vet inte om jag misstolkar dig men så förstog jag det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts