nicht 1337 Skrivet 26 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2003 skapa en topic med rubriken bråk och bråka där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 26 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2003 Ett litet bidrag som har läckt ut från hemsidan... No comments :'( :'( :'( ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 26 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2003 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 26 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2003 No comments :'( :'( :'( ? vad föreställer den egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Space Hunter2001 Skrivet 26 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2003 hejsan hejsan jag såg att ni skrev nått om photoshop då kom jag å att vi hade någon gammal version hemma och jag har precis börjat lära mig men nåja så bara så att ni vet kanske mitt första verk är ett riktigt mästerverk för jag har nyss börjat Orginal http://www.photoshopjunkie.com/images/vinyl_before.jpg Modd http://medlem.spray.se/gabriel_aguilar/Vintl%20omgjord2%20kopiera.jpg Ps modden är inte riktigt färdig än höller på att ändra till 1 coupe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 26 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2003 snygg lack!! , fromten var aningen kladdig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Space Hunter2001 Skrivet 26 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2003 snygg lack!! , fromten var aningen kladdig mm jag vet vet inte vad jag ska sätta där ska försöka göra nått slags filter eller nått sånt där men vet inte hur mag gör nån av er kanske gör det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2003 njae det är kanske lite "idetips" jag har fått från er men det är bara lite. Vadå lite?? Du har snott allt från oss!!! Min idé att ta bort rutan bak och bara 2dörrars.. GTA3_PLAYER har du snott iden med att sänka och varför va du tvungen att ha samma fälgar som jag(vi) finns oändligt med fälgar överallt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 26 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2003 (redigerad) vad föreställer den egentligen? En kvadrat i 3d. (har nu också fixat kanterna på den) Redigerad 26 maj, 2003 av mAri0n Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 27 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 jaså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 27 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 En kvadrat i 3d. (har nu också fixat kanterna på den) Hur gör du sånna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 lätt som en plätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 27 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 lätt som en plätt bra förklaring... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 27 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 Speeder och alla andra som vill ha fälgar finns det (i skrivande stund) 2 stycken här www.megaone.com/visacity/ps Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 29 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 Bild! Rätt bra för att vara n00b va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 29 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 Bild! Rätt bra för att vara n00b va? snygg.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 29 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 snygg.... tack, och snart kan jag mer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 29 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 ser att du har använt wind i alla riktningar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 29 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 ser att du har använt wind i alla riktningar jöpp, har du nåt annat tips vad jag ska rita för bild? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 29 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 jöpp, har du nåt annat tips vad jag ska rita för bild? en djupfryst text där det står GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts