Speeder Skrivet 25 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2003 400 Posts-jubileum Coopern va snygg men jag tycker det fattas lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 25 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2003 hur kan ni göra sådär bra i photoshop? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 25 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2003 400 Posts-jubileum Coopern va snygg men jag tycker det fattas lite vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 25 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2003 hur kan ni göra sådär bra i photoshop? Träning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 25 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2003 ger färdighet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 25 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2003 http://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload0/Modte.JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 25 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2003 Ett litet bidrag som har läckt ut från hemsidan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 25 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2003 (redigerad) Min modd! =Sänkt =Karossändring =Lack =Fälgar =Tonade rutor =Fläck på framdörr borttagen =Ingen ruta längst bak =Bara 2-sitsig =4-hjulsdrift (rallyversion) =Avgaser :::::::Ursäkta bugg på fram-blinkers:::::::: http://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload0/skodasenkforsok_kopiera.jpg Redigerad 25 maj, 2003 av Speeder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 25 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2003 helt ok, men fälgarna gillade jag inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nicht 1337 Skrivet 25 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2003 haha du har ju tagit fälgarna från nån som har moddat den bilen innan här på gtasajten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 25 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2003 helt ok, men fälgarna gillade jag inte vad är det för fel med dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nicht 1337 Skrivet 25 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2003 (redigerad) Vill ni ha fälgar så har jag ett 10-tal snygga men 10 till som är okej! fast de håller inte samma klass som han speeder Redigerad 25 maj, 2003 av nicht 1337 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 25 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2003 vad är det för fel med dom? se själv, några dubbla ekrar, och några enkla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 25 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2003 Speeder, Onödigt.. Rena stölden skulle jag kalla det.. Du har ju tagit allt från mig och GTA3_PLAYER !!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 25 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2003 Speeder, Onödigt.. Rena stölden skulle jag kalla det.. Du har ju tagit allt från mig och GTA3_PLAYER !!! har jag? som vadå mer? + att fälgarna är inte lika dana som dina, inte oken heller... +remember vem som tipsade om didan, altså har du tagit va mig , eller inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 25 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2003 har jag? som vadå mer? + att fälgarna är inte lika dana som dina, inte oken heller... +remember vem som tipsade om didan, altså har du tagit va mig , eller inte Läs vad jag skrev!!! Jag skrev att SPEEDER hade stulit allt från mig och dig!! Inte att du har stulit något.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 25 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2003 ok läste Du har ju tagit allt från mig GTA3_PLAYER !!! dax att sova kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 26 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2003 Läs vad jag skrev!!! Jag skrev att SPEEDER hade stulit allt från mig och dig!! Inte att du har stulit något.. nej jag har inte stulit något. Allt är gjort på egen hand. endast fälgarna lika fast dom har jag ändrat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 26 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2003 (redigerad) han menar inte stulit så, utan snott ideer.. Redigerad 26 maj, 2003 av GTA3_PLAYER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 26 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2003 han menar inte stulit så, utan snott ideer.. njae det är kanske lite "idetips" jag har fått från er men det är bara lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts