P-C Skrivet 17 augusti, 2013 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2013 Haha, snopen jag blev när jag gled in på min personliga frontpage och såg att den låg tvåa där. Blev ombedd att posta i /r/cinemagraphs, gjorde det, gick till jobbet och kom hem till detta: say whaat 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 4 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2013 (redigerad) Jag hade väldigt tråkigt på jobbet idag så jag pillade lite med egna projekt. Gjorde en YouTube-banner och även en bakgrundsbild för en kanal där jag tänkte ladda upp lite egen musik /> Texten blev lite Activision möter NiN men vafan.. Edit: Avatar också Redigerad 4 september, 2013 av Siana 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 19 november, 2013 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2013 Jag hade väldigt tråkigt på jobbet idag så jag pillade lite med egna projekt. Gjorde en YouTube-banner och även en bakgrundsbild för en kanal där jag tänkte ladda upp lite egen musik http://i.imgur.com/41eV15q.jpg Texten blev lite Activision möter NiN men vafan.. Edit: Avatar också Stiligt! Vad är det för font? Påminner som sagt lite om NiN. Speciellt N'et. Eller är det gjort från grunden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 19 november, 2013 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2013 Stiligt! Vad är det för font? Påminner som sagt lite om NiN. Speciellt N'et. Eller är det gjort från grunden? Tack, Minns tyvärr inte längre vad fonten heter men det är inte gjort ifrån grunden. Fast jag har justerat utropstecknet, i:et det ena N:et och förstås lagt till remsan undertill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 4 februari, 2014 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2014 (redigerad) Löste sig, tack ändå om ni hann kika! Redigerad 4 februari, 2014 av Mark Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 31 mars, 2014 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2014 Var ute idag med två kompisar och vi stannade till på ett ställe tänkte testa min nya mobil Xperia Z1a hur det var att ta bilder när det var riktigt mörk gick inte så bra så testade ta en bild med foto lampan på vart bra kvalité i mobilen Så tänkte ni som har bättre photoshop skills kunde få till bilden ännu bättre o tabort det mesta som är suddigt så det ser mer skarpare ut eller vad jag ska säga. Skulle uppskatta det sjukt mycket om ni orkade hjälpa mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 1 april, 2014 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2014 (redigerad) Jag är inte säker på vad du menar. Det går inte att förbättra dina bilder särskilt mycket eftersom kvaliteten från början är väldigt kass. Men här har du: Redigerad 1 april, 2014 av Siana 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 1 april, 2014 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2014 Kan inte Siana göra en ENHANCE! ENHANCE! i bästa CSI-style? Jävla n00b. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 april, 2014 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2014 Kan inte Siana göra en ENHANCE! ENHANCE! i bästa CSI-style? Jävla n00b. ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 1 april, 2014 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2014 (redigerad) ? Redigerad 1 april, 2014 av Gof 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 1 april, 2014 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2014 Tack Siana Vart lite bättre det jag försökte mena var om man kunde få bilden lite tydligare fanns ingen mörkerinställning på Z1an för att ta en bild men tack ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 1 april, 2014 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2014 Tack Siana Vart lite bättre det jag försökte mena var om man kunde få bilden lite tydligare fanns ingen mörkerinställning på Z1an för att ta en bild men tack ändå. Att få en bild "tydligare" är som att omvandla en DVD-rip till 4K-kvalité, med andra ord magi. Sedan handlar det i grunden inte om mörkerinställningar utan om att använda ett stativ eller liknande i kombination med längre slutartid. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 28 januari, 2015 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2015 Hej! Skulle behöva en bild på mat, eller på folk som äter mat med texten "Främling på middag Skåne" Nån som har tid och lust? Tack på förhand Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 26 mars, 2015 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2015 Vill någon photoshopkunnig hjälpa mig redigera en bild? Superlitet ingrepp, en cigg ska bort ur en hand.. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 mars, 2015 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2015 Vill någon photoshopkunnig hjälpa mig redigera en bild? Superlitet ingrepp, en cigg ska bort ur en hand.. Visst, lägg upp den. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 26 mars, 2015 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2015 Visst, lägg upp den. Tack! PMar. Betalar i AP. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 26 mars, 2015 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2015 Tack! PMar. Betalar i AP. Nej!!!! Inte tillåtet!! Du måste lägga upp bilden i tråden. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 3 april, 2015 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2015 Hej.finns det nått program där man kan göra enklare ändringar på bilder? Skulle vilja byta ansikte på en gubbe till mitt. Behöver inte se jättebra ut. Bara det är hyfsat ok ut. Någon som känner sig manad att hjälpa mig eller kan tipsa om ett program? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 3 april, 2015 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2015 (redigerad) Hej.finns det nått program där man kan göra enklare ändringar på bilder? Skulle vilja byta ansikte på en gubbe till mitt. Behöver inte se jättebra ut. Bara det är hyfsat ok ut. Någon som känner sig manad att hjälpa mig eller kan tipsa om ett program? Absolut! Lägg upp bilden på dig här och vilken bild du vill ha så kan jag eller någon annan fixa det. Redigerad 3 april, 2015 av Jazz 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 3 april, 2015 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2015 (redigerad) Fel Redigerad 3 april, 2015 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts