Kebab Skrivet 20 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2010 Man kan alltså skala upp den utan att förlora kvalité? Hur kommer det sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 20 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2010 Man kan alltså skala upp den utan att förlora kvalité? Hur kommer det sig? Njae, men du kan fylla ut med färg på höjd och bredd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2010 Njae, men du kan fylla ut med färg på höjd och bredd. Men det är ju krångligt när det är gradients, i alla fall för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 20 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2010 Men det är ju krångligt när det är gradients, i alla fall för mig. Gör ett nytt lager i rätt storlek under hans bild, gör en så lik gradient du bara kan, sen suddar du kanterna i hans lager så att övergången blir mjuk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 24 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2010 Lite retusch för skojs skull http://img519.imageshack.us/img519/7352/retouchx.th.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 27 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2010 (redigerad) http://pici.se/pictures/rBznSdXKs.png Gjorde en egen poster till Emmabodafestivalen. Edit: och denna idag. http://fc01.deviantart.net/fs71/f/2010/090/b/d/Strobe_by_thatmodernlove.png und this Redigerad 31 mars, 2010 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 21 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2010 Hur ska jag göra för att få snygga hål i bowlingklotet? :/ Och i övrigt, vad tycker ni om själva klotet. Känns det som ett 3D-klot? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 21 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2010 (redigerad) Omslag till skolans årbok, Extasen. Detta året skulle den ha Burger King tema. Edit: Skolans maskot är en bulldog. Redigerad 21 april, 2010 av Vinnie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 22 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2010 Omslag till skolans årbok, Extasen. Detta året skulle den ha Burger King tema. Edit: Skolans maskot är en bulldog. 50 spänn för den där burgaren? Jag skulle slå till direkt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2010 50 spänn för den där burgaren? Jag skulle slå till direkt! För dyrt. Du får 5 cheese för 50:- och då är det dubbelt så mycket bröd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 24 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2010 För dyrt. Du får 5 cheese för 50:- och då är det dubbelt så mycket bröd. Haha touché, men man får ju ingen sallad och tomat på cheeseburgarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2010 Haha touché, men man får ju ingen sallad och tomat på cheeseburgarna. Tomat i en hamburgare.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 25 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2010 Tomat i en hamburgare.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 27 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2010 aa fan - bort med wow och saleen börjar bli kreativ istället - gjorde denna nyss ÄNNU EN GÅNG MÅSTE JAG PÅPEKA ATT NI BÖR SE BILDEN MED EN VÄLDIGT MÖRK BAKGRUND. Hur gööör du?!! Det är så jäkla snyggt den där stilen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 29 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2010 (redigerad) Hur gööör du?!! well, finns en hel del tutorials där ute som är bra att börja med. "Heavily inspired by Alice in Wonderland." Redigerad 29 maj, 2010 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 30 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2010 well, finns en hel del tutorials där ute som är bra att börja med. C'mon, det där var ju inte det minsta hjälpsamt. Du kan ju länka till någon tutorial, eller säga vad stilen heter. Jag själv är intresserad, jag vet inte hur man gör, vad stilen heter, men jag tycker den är väldigt snygg! Väl gjord AiU-bild förresten. Vem är tjejen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 30 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2010 (redigerad) C'mon, det där var ju inte det minsta hjälpsamt. Du kan ju länka till någon tutorial, eller säga vad stilen heter. Jag själv är intresserad, jag vet inte hur man gör, vad stilen heter, men jag tycker den är väldigt snygg! Väl gjord AiU-bild förresten. Vem är tjejen? Sorry, jag vet inte vad stilen heter faktiskt, men jag kan självklart länka till sidan jag lärt mig ifrån först. www.gfxfreaks.com - där finns det en hel del tutorials och så. Dessa signaturer är väldigt bra för att lära sig Photoshop! Tack, tjejen har jag inte en aning om vem det är. Hittade henne som stockbild på www.sxc.hu (som f.ö. är en supersida för gratis stockbilder!) Har kickat upp min blogfolio och ska nog köpa mig ett riktigt domännamn snart. Funderar lite på vad som kan låta bra. http://oskarnordin.tumblr.com/ Redigerad 2 juni, 2010 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 7 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2010 De har inget speciellt namn. De är gjorda i signatur-format och i signatur-syfte. Så det är mer eller mindre "sig-tutorials" som är det man ska leta efter. gfxfreaks.com och planetrenders.com har de som jag anser vara de bästa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 7 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2010 Logo för Rockstarfansite vid namn RockstarBase: Twitter-bild för samma fansite: Tankar? Konstruktiv kritik? Känner själv att stjärnorna i logon kanske är lite konstiga men vet inte riktigt hur jag ska göra dem bättre. I suppose i suck. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 7 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2010 (redigerad) Logo för Rockstarfansite vid namn RockstarBase: Tankar? Konstruktiv kritik? Känner själv att stjärnorna i logon kanske är lite konstiga men vet inte riktigt hur jag ska göra dem bättre. I suppose i suck. De gula stjärnorna kan du ta bort helt och hållet ifall du tänker ha kvar stjärnan i a-et. Den undre ser helt okej ut, jag tycker bara att du ska ha det stora R-et och B-et i samma storlek som de andra bokstäverna som är under. (alltså, R-et och B-et i "RockstarBase"-textens om är under) Typsnittet gillade jag inte heller, tyvärr. Vad heter det? vet inte riktigt hur jag ska göra dem bättre. I suppose i suck. Det är ju därför du frågar oss, för att du ska kunna få konstruktiv kritik och göra den bättre, för att utveckla dina egna kunskaper och bli bättre! Redigerad 7 juni, 2010 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts