Saleen Skrivet 3 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2010 (redigerad) Jo, det är det jag menar. Det är lätt att tro att inte en så stor yta av vårt huvud täcks av hår som det faktiskt är. Kolla här, minst såhär mycket bör det vara: True, det kirrar jag lätt Redigerad 3 mars, 2010 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 3 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2010 Inget originellt direkt, men ett mysigt wallpaper. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2010 Jo, det är det jag menar. Det är lätt att tro att inte en så stor yta av vårt huvud täcks av hår som det faktiskt är. Kolla här, minst såhär mycket bör det vara: Ögonen brukar sitta i mitten av ansiktet, så för lättast resultat, gör hjässan lika hög som det är till hakspetsen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 7 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2010 1680x1050 http://fc09.deviantart.net/fs70/f/2010/066...tmodernlove.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 7 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2010 Är det här rätt tråd att fråga om tips angående fotoredigering? I alla fall testar jag: Hur förlänger man hår (på tjejer) utan att resultatet blir alltför katastrofalt? Fjortisbloggare är bevisligen mästare på det, men jag failar ganska stor på just den formen av manipulering. Hur skulle ni gjort (alt. hur GÖR ni)? Aningen irrelevant, men jag använder mig av Photoshop CS3 (mestadels) men då och då även CS4 om det är till någon nytta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 8 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2010 En uppgift i skolan för några veckor sedan då vi skulle göra en affisch för ett påhittat företag och tänka lite på saker som slogan, position och lite sådant bullshit... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 8 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2010 (redigerad) En uppgift i skolan för några veckor sedan då vi skulle göra en affisch för ett påhittat företag och tänka lite på saker som slogan, position och lite sådant bullshit... Ni skulle kunna ha "Gör det omöjliga mjöligt" som slogan. Hursomhelst - snygg, jag gillar den! Rent typografiskt så skulle affischen kunna förbättras, om ni jobbade lite med copyn. Personligen tycker jag det är lite för många ord per rad, och lite för komplicerad text för att vara tryckt på en affisch. Färgerna gillade jag, den var neutral och bra! Den röda 'stämpeln' attraherar blicken, snygg touch. Gubben ger trovärdighet! Redigerad 8 mars, 2010 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 13 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2010 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2010 Den kommer Kebab gilla bra jobbat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 13 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2010 Giraff Snyggt, sparsamt använda av gradients gillar jag! Kanske skulle använda färgskiftningar för att separera antennerna/styrspakarna/känselspröten/hornen, eller vad det nu är. Vad är det, egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 13 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2010 Vart uttråkad och gjorde en "This is it"-kopia. Huligan hela dan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 15 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2010 Blir alltid lika deppad när jag går in i den här tråden. Jag vill också vara kreativ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 16 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2010 Blir alltid lika deppad när jag går in i den här tråden. Jag vill också vara kreativ. True 'dat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 17 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2010 Jag har en request, en väldigt simpel sådan. Kan någon designa, i Photoshop eller vad som helst, en snygg faktaruta, som en bild alltså? Vi gör en film i skolan, och skulle helt enkelt behöva en snygg "mall" att skriva information i. Man har rätt fria händer, men den behöver verkligen inte vara flott eller överdådig, mest en simpel ruta med en schysst ram eller så, att skriva saker i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 18 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2010 Jag har en request, en väldigt simpel sådan. Kan någon designa, i Photoshop eller vad som helst, en snygg faktaruta, som en bild alltså? Vi gör en film i skolan, och skulle helt enkelt behöva en snygg "mall" att skriva information i. Man har rätt fria händer, men den behöver verkligen inte vara flott eller överdådig, mest en simpel ruta med en schysst ram eller så, att skriva saker i. Någon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 18 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2010 Någon? Slängde ihop denna snabbt - kan lätt ändras om du/ni vill! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 18 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2010 Slängde ihop denna snabbt - kan lätt ändras om du/ni vill! Sjukt snällt, Axel. Jag kan tyvärr inte öppna hela bilden - fönstret blir bara helt vitt - men från miniatyren ser det bra ut. Tänkte om färgerna kan bytas bara? Nu är jag verkligen ingen designkille, men jag har på något vänster fått för mig att det skulle passa bra med gult där det nu är svart, någon slags blekgul typ. Vet inte vad färgen i mitten isåfall skulle bli, där får du hjälpa hjälpa. Tack igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 18 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2010 http://pici.se/pictures/fGwklhrMC.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2010 Skitsnygg! Men varför inte i 1680 x 1050? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 20 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2010 Skitsnygg! Men varför inte i 1680 x 1050? Det kan du ju nästan göra själv? Ja, om Saleen tillåter förstås. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts