xstreem Skrivet 29 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2010 (redigerad) Lite sådär smått 'artsy', fast det är inget att hetsa upp sig över. [QUOTA INTE BILDER!! ] Du känner dig inte manad att göra en såndär i 1280x1024? Redigerad 29 januari, 2010 av xstreem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 30 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2010 (redigerad) Du känner dig inte manad att göra en såndär i 1280x1024? Jag lägger det i min förslagslåda, så får vi se vad som händer i slutet på helgen. Don't get your hopes up. *edit* Ville bara säga att ni andra får använda denna tråden. Redigerad 13 februari, 2010 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 14 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2010 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 18 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2010 (redigerad) I know that shirt, clean bild! Lite jobbigt symetrisk bara Redigerad 19 februari, 2010 av FerkurZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 24 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2010 (redigerad) I know that shirt, clean bild! Tack, Unifroms for the Dedicated ftw liksom. Lite jobbigt symetrisk bara Hur menar du? -------------- Origami + Illustrator = Redigerad 24 februari, 2010 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 25 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2010 Origami + Illustrator = Nice, riktigt snyggt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 25 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2010 Nice, riktigt snyggt! Tack så mycket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 26 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2010 Tack, Unifroms for the Dedicated ftw liksom. Hur menar du? 1 moln 1 fönster 1 moln, med samma avstånd, modellen står i mitten osv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 27 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2010 1 moln 1 fönster 1 moln, med samma avstånd, modellen står i mitten osv Jaha, jag trodde du menade att det fattade symmetri. aja - nytt http://fc02.deviantart.net/fs71/f/2010/057/5/5/Elk_Etc__by_thatmodernlove.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 27 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2010 http://img218.imageshack.us/img218/7691/strongerqm5.png http://fc02.deviantart.net/fs71/f/2010/057/5/5/Elk_Etc__by_thatmodernlove.png Progress. You're doin' it. Hard. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 27 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2010 Jaha, jag trodde du menade att det fattade symmetri. aja - nytt http://fc02.deviantart.net/fs71/f/2010/057/5/5/Elk_Etc__by_thatmodernlove.png Ball! Vek du älgen själv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 27 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2010 mordos - thx kebab - nej, tyvärr : P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 28 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2010 Håller på att lära mig lite Illustrator. Har tittat och inspirerats av lite olika illustratörers tekniker för att lära mig hur dem gör. Obs! Work still in progress ----- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 28 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2010 Alltså, saalen, dina bilder är verkligen sjukt bra! Skulle du vilja ladda upp några i mer bakgrundsvanliga format?^^ Har faktiskt haft de senaste tre (björnen, uniforms for dedicated och pappälgen) som bakgrunder.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 28 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2010 Alltså, saalen, dina bilder är verkligen sjukt bra! Skulle du vilja ladda upp några i mer bakgrundsvanliga format?^^ Har faktiskt haft de senaste tre (björnen, uniforms for dedicated och pappälgen) som bakgrunder.. Ansiktet kan jag ladda upp i högre upplösning eftersom den är gjort enbart i Illustrator. De andra grejjerna blir lite svårt utan att förlora kvalité eftersom de just är gjorda i Photoshop. (annars kan jag säga att jag har ett wallpaper (1680x1050) in progress - it´s done when it´s done) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 28 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2010 Håller på att lära mig lite Illustrator. Har tittat och inspirerats av lite olika illustratörers tekniker för att lära mig hur dem gör. Obs! Work still in progress ----- Verkligen snyggt jobbat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 2 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2010 (redigerad) Verkligen snyggt jobbat! Thanks mon klar Redigerad 2 mars, 2010 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2010 Håret är aaaalldeles för litet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 3 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2010 (redigerad) Håret är aaaalldeles för litet eller för lite! ... Du har rätt, jag jobbar dock på det! Edit: updated http://fc06.deviantart.net/fs70/f/2010/062...tmodernlove.png Redigerad 3 mars, 2010 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2010 eller för lite! ... Du har rätt, jag jobbar dock på det! Jo, det är det jag menar. Det är lätt att tro att inte en så stor yta av vårt huvud täcks av hår som det faktiskt är. Kolla här, minst såhär mycket bör det vara: http://img692.imageshack.us/img692/158/hairs.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts