VickeX Skrivet 31 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2009 wat? Ingenting speciellt. Det ser bra ut. Gillar inte deras logo, men det kan man ju inte ändra på. x) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 2 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2009 Lolz~ Torrentbytes hade en skrivbordsbakgrundstävling. De fick ca 180 bidrag och jag skickade in 3-4 stycken. Insåg rätt tidigt att jag inte skulle vinna, det fanns mycket bättre bidrag... I alla fall så insåg staffet att de inte kunde sätta upp en massa polls för att avgöra bakgrund, så de plockade ut 20 av de bästa. Fan vad förvånad jag blev när två av mina kom med! Jag kommer förstås inte vinna, båda har fått rätt få röster... Men det skulle bara vara fel om jag vann ändå. De är väldigt fula, billiga och gjorda på typ tio minuter. Kul att de blev valda av staff hur som helst. Här är de: http://dump.dontexist.com/wallpapers/Me0w.jpg http://dump.dontexist.com/wallpapers/Me0w_3.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 2 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2009 Lolz~ Torrentbytes hade en skrivbordsbakgrundstävling. De fick ca 180 bidrag och jag skickade in 3-4 stycken. Insåg rätt tidigt att jag inte skulle vinna, det fanns mycket bättre bidrag... I alla fall så insåg staffet att de inte kunde sätta upp en massa polls för att avgöra bakgrund, så de plockade ut 20 av de bästa. Fan vad förvånad jag blev när två av mina kom med! Jag kommer förstås inte vinna, båda har fått rätt få röster... Men det skulle bara vara fel om jag vann ändå. De är väldigt fula, billiga och gjorda på typ tio minuter. Kul att de blev valda av staff hur som helst. Här är de: http://dump.dontexist.com/wallpapers/Me0w.jpg http://dump.dontexist.com/wallpapers/Me0w_3.jpg ÅH! Jag såg dina bidrag i tråden, jag tyckte väl att jag kände igen textstilen på Me0w.jpg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 2 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2009 ÅH! Jag såg dina bidrag i tråden, jag tyckte väl att jag kände igen textstilen på Me0w.jpg! Mjo, de är inte nytänkande direkt men jag gick inte in för det så mycket. Ångrar det såhär i efterhand. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 2 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2009 (redigerad) Lolz, såg innan idag att "Me0w" var ett alternativ och tänkte direkt på dig hax edit: me like Me0w #3 btw Redigerad 2 april, 2009 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 2 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2009 Mjo, de är inte nytänkande direkt men jag gick inte in för det så mycket. Ångrar det såhär i efterhand. Äsch, texten är ju grymt snygg, så att du använder den ofta spelar ingen större roll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 14 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2009 Gjorde denna banner för en ett Franz Ferdinand-fanforum. Ganska uppenbart. Blev jävligt nöjd, och den används också! Franz Ferdindands officiella hemsida länkar till forumet också. Jag är ganska glad för det. Men, det var ett tag sedan jag gjorde den. Någon vecka innan releasen av 'Tonight'. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 18 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2009 Lekte lite för några dagar sedan. Ett kollage mellan ett foto från en tunnelbanestation i New York, inscannade gubbar, och en avfotad kartongtextur. Tog en knapp timme att göra i Photoshop! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 18 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2009 Lekte lite för några dagar sedan. Ett kollage mellan ett foto från en tunnelbanestation i New York, inscannade gubbar, och en avfotad kartongtextur. Tog en knapp timme att göra i Photoshop! åh! Jag trodde du gjort det på riktigt, dvs ställt ut riktigt kartonggubbar, det hade varit sjukt! men riktigt härlig bild ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 18 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2009 Lekte lite för några dagar sedan. Ett kollage mellan ett foto från en tunnelbanestation i New York, inscannade gubbar, och en avfotad kartongtextur. Tog en knapp timme att göra i Photoshop! Guess what, jag har en ny bakgrundsbild på mitt skrivbord. Någon som vågar kommentera bannern jag gjorde btw? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 19 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2009 Möt Marque och Marek. http://img6.imageshack.us/img6/1668/buhu.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 19 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2009 Wow, asgrymma! Skulle du kunna tänka dig att visa hur orginalen såg ut? Vore intressant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 19 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2009 Marques kropp Marques ansikte Mareks ansikte Har dom andra länkarna på en annan dator, men allt är ett enda montage. Omgivningarna är gjorda av massa med andra bilder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 19 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2009 Marques kropp Marques ansikte Mareks ansikte Har dom andra länkarna på en annan dator, men allt är ett enda montage. Omgivningarna är gjorda av massa med andra bilder. Jag insåg det och jag kan bara säga att det är riktigt snyggt gjort. Jag gillar vad du gör, du gör mig inspirerad med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 19 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2009 Lekte lite för några dagar sedan. Ett kollage mellan ett foto från en tunnelbanestation i New York, inscannade gubbar, och en avfotad kartongtextur. Tog en knapp timme att göra i Photoshop! Okej, blir visserligen en gigantisk svart ram, men sak samma. That be my wallpaper. Skitsnyggt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 19 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2009 Gjorde denna banner för en ett Franz Ferdinand-fanforum. Jag gillar den, den har potential! Några små saker jag har att anmärka på. Den känns inte extremt välplanerad, och det är lite svårt att veta var man ska kolla - det är liksom fem olika block - först dras man till Alex, sen till silhuetterna (som kanske skulle kunna blendas in på ett med stilrent sätt än bara en helt solid gäll orange fill. Typ släng på en textur, en gradient, en utstickande detalj i någon annan färg, eller något?). Huvudloggan känns lite kornig, det hade varit bättre om du hade lyckats hitta teckensnittet som användes. Är inte jättestort fan av teckensnittet på datumet, och tror texten i allmänhet kunde layoutats bättre. Jag gillar Alex inklippning, valet av färger, och jag är en sucker för diagonallinjebakgrunder som fejdas! åh! Jag trodde du gjort det på riktigt, dvs ställt ut riktigt kartonggubbar, det hade varit sjukt! men riktigt härlig bild ändå Hah damn, tack! Och det hade varit nice, kul grej! Känner en snubbe som ämnar att göra ett sånt projekt. Guess what, jag har en ny bakgrundsbild på mitt skrivbord. Oh, coolt! Önskar jag hade den i större version, men jag gjorde tyvärr bara i 1024*X ): Möt Marque och Marek. Alltså... Nej jag vet inte, jag finner inga ord. Vinntastiskt. Nej, den var dålig, glöm att jag sade det där. Älskar bilden, iallafall, du har verkligen en bra karriär framför dig, om du satsar på att bli grafiker av något slag. Okej, blir visserligen en gigantisk svart ram, men sak samma. That be my wallpaper. Skitsnyggt Jag blir rörd, tack så mycket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 19 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2009 Alltså... Nej jag vet inte, jag finner inga ord. Vinntastiskt. Nej, den var dålig, glöm att jag sade det där. Älskar bilden, iallafall, du har verkligen en bra karriär framför dig, om du satsar på att bli grafiker av något slag. Det är det jag hoppas på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 20 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2009 Cool bild Axel, och grymt fräcka gubbar Vinnie... De får mig att tänka på Alice i Underlandet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 21 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2009 Lekte lite för några dagar sedan. Ett kollage mellan ett foto från en tunnelbanestation i New York, inscannade gubbar, och en avfotad kartongtextur. Tog en knapp timme att göra i Photoshop! Noterade en grej här på forumet. Axel, är den där bilden "en av tjugo"? Vill inte bara vara smådryg, kan även säga att jag gillar den. Roligt koncept och väl genomfört! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 22 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2009 Noterade en grej här på forumet. Axel, är den där bilden "en av tjugo"? Vill inte bara vara smådryg, kan även säga att jag gillar den. Roligt koncept och väl genomfört! Har grubblat ett tag, men... jag förstår inte vad du menar. Och tack för komplimangen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts