oldsmobile Skrivet 22 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2008 Här är min första moddade bil. Före Efter Fick dra ner på kvaliteten så att det gick o upploada . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 30 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2008 (redigerad) Heter "stilen" något särskillt när man gör sånna streck? Och.. hur gör man dom? EDIT: Rising sun kallades det; tack Mordos. Redigerad 30 december, 2008 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 31 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2008 Hade inget att göra, så jag gjorde ett wallpaper. Går att fixa mer på, vet inte riktigt om jag är klar. Jag var inspirerad av någon guide som Siana (tror jag) postade för ett tag sedan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 31 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2008 Hade inget att göra, så jag gjorde ett wallpaper. Går att fixa mer på, vet inte riktigt om jag är klar. Jag var inspirerad av någon guide som Siana (tror jag) postade för ett tag sedan. Landskapsformen kändes lite konstig, men annars var den snygg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 31 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2008 Här är min första moddade bil. Före Efter Fick dra ner på kvaliteten så att det gick o upploada . Ahh, mina första små steg i photoshop började också med bilmoddande. Kördes ju flera tävlingar i bilmoddning på forumet då. Minnen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 31 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2008 Landskapsformen kändes lite konstig, men annars var den snygg. Förklara gärna. Tack iallafall! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 31 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2008 Förklara gärna. Tack iallafall! Känns lite som kalufsen på en människa, eller liknande. Sen gillar jag inte riktigt hur den slutar precis innan bilden är slut, vore bättre om den planade ut med bilden, tycker jag. Något sånt här, antingen gula strecket eller det röda: klick, klick Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 31 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2008 Känns lite som kalufsen på en människa, eller liknande. Sen gillar jag inte riktigt hur den slutar precis innan bilden är slut, vore bättre om den planade ut med bilden, tycker jag. Något sånt här, antingen gula strecket eller det röda: klick, klick Ah, då fattar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 1 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2009 Ahh, mina första små steg i photoshop började också med bilmoddande. Samma här.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 2 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2009 Ahh, mina första små steg i photoshop började också med bilmoddande. Kördes ju flera tävlingar i bilmoddning på forumet då. Minnen.. Mmh! Fast KalleR vann ju alla.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 2 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2009 Mmh! Fast KalleR vann ju alla.. http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...=25407&st=0 Jag leder! ...men tror det är främst för att jag deltog i fler tävlingar än KalleR. Kanske var fler trådar efter den också, förresten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 8 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2009 (redigerad) Du kanske är sugen på att köra igång nån tävling igen? ^^ Redigerad 8 januari, 2009 av Speeder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 16 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2009 (redigerad) Jag och min vän Rasmus håller på att göra en affisch åt skolan. Syftet med den är att den ska få ungdomar att sluta skräpa ner. Jag har gjort allt hittills. (finare bakgrund sedan av Rasmus) http://img81.imageshack.us/img81/6569/pickupthatcan2yq4.th.png Edit: Jag/vi är inte klara, combinen ska fixas till in i minsta detalj, bakgrund ska på och jag måste kicka in allt i CMYK så vi kan skriva ut den på 4 st A3. Redigerad 16 januari, 2009 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 23 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2009 http://img98.imageshack.us/img98/9641/bunburys2ffcopycf7.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 25 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2009 http://img98.imageshack.us/img98/9641/bunburys2ffcopycf7.jpg Lite feedback, jag tror hemsidan heter "rockparty.se" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 25 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2009 Lite feedback, jag tror hemsidan heter "rockparty.se" Annars var den riktigt fin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 25 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2009 Annars var den riktigt fin. Håller med, färgerna är verkligen... Perfekta! Du har talang, Vinnie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 25 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2009 Verkligen skit snyggt. En sak bara, tycker det borde vara lite glow på all text, kanske inte lika mycket som på titeln. Tycker övergången är väldigt tvärt just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 26 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2009 Tack! Ajaj, hade missat det Lajnux. Ferkurz det är sant, vill dock inte överanvända glow. Hmm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 14 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2009 (redigerad) Vet inte om jag är i rätt tråd nu, men jag har en liten request. Ni vet sexscenen i 300? Precis innan den så står Leonidas naken och blickar ut över sitt kungadöme. Jag skulle vilja ha den bilden som skrivbordsunderlägg. Texten "This is Sparta" ska smygas in någonstans på ett snyggt sätt också. Jag är evigt tacksam om någon kan göra detta för mig. Redigerad 14 februari, 2009 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts