P-C Skrivet 19 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2008 Men åh, älskar den! Tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 19 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2008 Kommentera gärna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 20 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2008 Kommentera gärna! Den som säger att du saknar fantasi ljuger... stort Väldigt fin bild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 20 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2008 Nejdå jag har inte tråkigt... fan va kass Bara "schäfer"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 20 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2008 Kommentera gärna! Lite konstruktiv kritik som vanligt från min del. Jag gillar och ogillar den som vanligt. Den verkar lite väl random (dvs. SJälva kompositionen känns lite off.) men, den ser ruggigt bra ut. Färgerna matchar skitbra. Kompositionen skulle behöva lite arbete, annars bajsbra som du som alltid levererar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 20 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2008 Kommentera gärna! Åh, vad härlig! Jag är verkligen en sucker för sådana här sköna, surrealistiska fotomontage du och P-C nyss knåpat ihop Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 21 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2008 Den som säger att du saknar fantasi ljuger... stort Väldigt fin bild. Tack! Lite konstruktiv kritik som vanligt från min del. Jag gillar och ogillar den som vanligt. Den verkar lite väl random (dvs. SJälva kompositionen känns lite off.) men, den ser ruggigt bra ut. Färgerna matchar skitbra. Kompositionen skulle behöva lite arbete, annars bajsbra som du som alltid levererar. Tänkte faktiskt på detta medan jag gjorde bilden, men kände sedan att jag ville blande lite av allt. Nästa bild får förmodligen ett genomgående tema! Åh, vad härlig! Jag är verkligen en sucker för sådana här sköna, surrealistiska fotomontage du och P-C nyss knåpat ihop Axel, alltid lika positiv! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 21 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2008 Axel, alltid lika positiv! Nästan så det knappt känns ärligt längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2008 Nästan så det knappt känns ärligt längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 21 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2008 Nästan så det knappt känns ärligt längre. Pff, you just lost your fez-privilegies to my wedding! Nej, men.. Seriöst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 21 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2008 Pff, you just lost your fez-privilegies to my wedding! Nej, men.. Seriöst? Alltså, ja och nej. Du menar säkert det du säger .. det är nog mest att jag projicerar min egen oförmåga att vara ständigt positiv på andra och blir automatiskt misstänksam mot folk som i mina ögon är överdrivet snälla/glada/positiva/älskvärda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 21 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2008 Alltså, ja och nej. Du menar säkert det du säger .. det är nog mest att jag projicerar min egen oförmåga att vara ständigt positiv på andra och blir automatiskt misstänksam mot folk som i mina ögon är överdrivet snälla/glada/positiva/älskvärda. Det är Axel! Om någon skulle kunna bokstavligen talat skita en regnbåge så skulle det vara han. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 21 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2008 Det är Axel! Om någon skulle kunna bokstavligen talat skita en regnbåge så skulle det vara han. Världens bästa beskrivning av någon, någonsin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 22 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2008 FiGHT CLUB http://img216.imageshack.us/img216/2258/lolfightclubcy5.th.png Jag fick tråkigt och gjorde en bakgrund till mig. Inte lika fräsigt som P-C och Vinnie, men jag är nöjd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 22 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2008 FiGHT CLUB http://img216.imageshack.us/img216/2258/lolfightclubcy5.th.png Jag fick tråkigt och gjorde en bakgrund till mig. Inte lika fräsigt som P-C och Vinnie, men jag är nöjd. Tips Använd funktionen feather när du klippt ut något (höger klick feather) välj en radie på 2-5 (prova dig fram annars) Så slipper du få så skarpa hörn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 22 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2008 Tips Använd funktionen feather när du klippt ut något (höger klick feather) välj en radie på 2-5 (prova dig fram annars) Så slipper du få så skarpa hörn. Oh, jag vet. Men jag ville ha det lite skarpare, för att få ut mer av "cut-out"-feelingen. Men tackar för omtanken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 22 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2008 Hm, varför har du då blurat hans tintinfjomp å hjässa? ^^ fin bild iaf, tänker på max payne när jag ser den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 22 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2008 Hm, varför har du då blurat hans tintinfjomp å hjässa? ^^ fin bild iaf, tänker på max payne när jag ser den Oh, den vart i princip fyrkantig. Det sår bara bleh ut. Försökte fixa, blev inte så bra, orkade inte bry mig! Och tackar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 24 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2008 Finns det någon söt fotofloppare som kan göra en render av det här vinglaset? http://www.profilavdelningen.se/public/images/products/merlot_sotvinsglas_587_big.jpg Jag klarar av att göra en som går att använda framför en vit bakgrund, men när man slänger upp glaset mot en mörk bakgrund så syns det en massa vitt och glaset ser mycket pixligare ut. Så om någon av er som är bra på att skapa renders ville göra ett försök åt mig så skulle jag bli glad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 24 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2008 Finns det någon söt fotofloppare som kan göra en render av det här vinglaset? http://www.profilavdelningen.se/public/ima...las_587_big.jpg Jag klarar av att göra en som går att använda framför en vit bakgrund, men när man slänger upp glaset mot en mörk bakgrund så syns det en massa vitt och glaset ser mycket pixligare ut. Så om någon av er som är bra på att skapa renders ville göra ett försök åt mig så skulle jag bli glad. Glaset skulle inte se likadant ut som om det stått mot en mörk bakgrund, så att få det att se naturligt skulle ta otroligt lång tid. Ursäkta om jag har fel, men jag tror det är nästintill omöjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts