Jump to content

Bildredigeringstråden

Speeder
 Share

Recommended Posts

Kommentera gärna! :D

Lite konstruktiv kritik som vanligt från min del. Jag gillar och ogillar den som vanligt. Den verkar lite väl random (dvs. SJälva kompositionen känns lite off.) men, den ser ruggigt bra ut. Färgerna matchar skitbra. Kompositionen skulle behöva lite arbete, annars bajsbra som du som alltid levererar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den som säger att du saknar fantasi ljuger... stort :P

Väldigt fin bild. :)

Tack!

Lite konstruktiv kritik som vanligt från min del. Jag gillar och ogillar den som vanligt. Den verkar lite väl random (dvs. SJälva kompositionen känns lite off.) men, den ser ruggigt bra ut. Färgerna matchar skitbra. Kompositionen skulle behöva lite arbete, annars bajsbra som du som alltid levererar.

Tänkte faktiskt på detta medan jag gjorde bilden, men kände sedan att jag ville blande lite av allt. Nästa bild får förmodligen ett genomgående tema! :D

Åh, vad härlig! Jag är verkligen en sucker för sådana här sköna, surrealistiska fotomontage du och P-C nyss knåpat ihop :)

:D Axel, alltid lika positiv!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Pff, you just lost your fez-privilegies to my wedding! Nej, men.. Seriöst? :)

Alltså, ja och nej. Du menar säkert det du säger .. det är nog mest att jag projicerar min egen oförmåga att vara ständigt positiv på andra och blir automatiskt misstänksam mot folk som i mina ögon är överdrivet snälla/glada/positiva/älskvärda.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alltså, ja och nej. Du menar säkert det du säger .. det är nog mest att jag projicerar min egen oförmåga att vara ständigt positiv på andra och blir automatiskt misstänksam mot folk som i mina ögon är överdrivet snälla/glada/positiva/älskvärda.

Det är Axel! Om någon skulle kunna bokstavligen talat skita en regnbåge så skulle det vara han.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag fick tråkigt och gjorde en bakgrund till mig. Inte lika fräsigt som P-C och Vinnie, men jag är nöjd.

Tips

Använd funktionen feather när du klippt ut något (höger klick feather) välj en radie på 2-5 (prova dig fram annars)

Så slipper du få så skarpa hörn.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Finns det någon söt fotofloppare som kan göra en render av det här vinglaset?

Jag klarar av att göra en som går att använda framför en vit bakgrund, men när man slänger upp glaset mot en mörk bakgrund så syns det en massa vitt och glaset ser mycket pixligare ut. Så om någon av er som är bra på att skapa renders ville göra ett försök åt mig så skulle jag bli glad. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Finns det någon söt fotofloppare som kan göra en render av det här vinglaset?

http://www.profilavdelningen.se/public/ima...las_587_big.jpg

Jag klarar av att göra en som går att använda framför en vit bakgrund, men när man slänger upp glaset mot en mörk bakgrund så syns det en massa vitt och glaset ser mycket pixligare ut. Så om någon av er som är bra på att skapa renders ville göra ett försök åt mig så skulle jag bli glad. ^_^

Glaset skulle inte se likadant ut som om det stått mot en mörk bakgrund, så att få det att se naturligt skulle ta otroligt lång tid. Ursäkta om jag har fel, men jag tror det är nästintill omöjligt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor