KalleR Skrivet 22 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2003 Här é min: http://equinox.homelinux.net/public/uplfol...oda_-_liten.JPG Den é lite ful vid fälgarna men de här é min första bil med ändrade fälgar Här finns full storlek. grattis, fälgarna blev helt ok, kanske slulle varit aningen större Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 22 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2003 men den här guiden fattade jag inte mycket av... jag gjorde mitt sätt...måste nog lära mig de här... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2003 Ett skepp kommer lastat!! Med vadå?! En nymoddad Skoda http://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload0/skoda_moddad_PS_2.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 23 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2003 fy satan vilka fälgar!, lite överdrivet på den bilen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nicht 1337 Skrivet 23 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2003 (redigerad) jag tycker att det ser bra ut för att vara dina första fäljar @ BigBear Redigerad 23 maj, 2003 av nicht 1337 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nicht 1337 Skrivet 23 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2003 är det ingen som tvättar bort den fläcken på vänster framdörr? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 23 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2003 är det ingen som tvättar bort den fläcken på vänster framdörr? jo, men jag sparade inte, ska göra en ny modd i dag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rocket_skater Skrivet 23 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2003 var får ni fälgarna ifrån? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rocket_skater Skrivet 23 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2003 (redigerad) hehe, kolla min moddade Ferrari F50!!! http://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload0/Ferrari_F50moddad.JPG Jag har tagit bort föraren, ändrat färg, sänkt ner bilen gjort några fula märken, tänt lyserna sen ´tror jag att jag inte gjort så mycket mer... Redigerad 23 maj, 2003 av Rocket_skater Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 23 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2003 Nån som vet nån bra "hjul, fälgsida" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 23 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2003 var får ni fälgarna ifrån? andra bilar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 23 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2003 nu ska jag sätta igång och modda... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 23 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2003 Jag håller på att modda men jag behöver några fälgar. Kan du skicka några snygga till mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 23 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2003 jag hittade bilden med fälgen stell har, så dom snor jag nu (gör om dom) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 23 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2003 hehe, kolla min moddade Ferrari F50!!! http://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload0/Ferrari_F50moddad.JPG Jag har tagit bort föraren, ändrat färg, sänkt ner bilen gjort några fula märken, tänt lyserna sen ´tror jag att jag inte gjort så mycket mer... kolla bak på ''vingen''... då ser du ett fel.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 23 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2003 Metall ska väl inte vara genomskinligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 23 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2003 (redigerad) klar!! *Lack *Sänkt *Taksänkt *Fälgar *Tonade rutor *vita lysen *Fetare kjolar http://www.home.no/wero/skodastylad.jpg Redigerad 23 maj, 2003 av GTA3_PLAYER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 23 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2003 Metall ska väl inte vara genomskinligt Men det ska inte vara något där! Man råkar inte göra det genomskinligt. Och det finns inte "hela" bakvingar det skulle ta för mycket luftmotstånd och skulle inte ha hjälpt nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 23 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2003 jag hittade bilden med fälgen stell har, så dom snor jag nu (gör om dom) Vart då?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 23 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2003 ingen som gillade min mod Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts