Saleen Skrivet 23 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2007 Det blir väl bara transparent om man sparar som .png? Eller är det jag som har på nattmössan för hårt? Nattmössan sitter perfekt! Att det kan vara så enkelt ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 24 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2007 .png och .gif är bäst för att visa på internet, .png är bäst enligt mig. Kör på den. Quoten var för att jag var för lat för att scrolla ända ned. PNG är bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 24 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2007 PNG är bäst. Beror på användning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 25 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2007 Beror på användning. I detta fall var ju användningen just att spara en bild med transparent bakgrund. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 25 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2007 I detta fall var ju användningen just att spara en bild med transparent bakgrund. Då ska man skriva "I det här fallet är PNG bäst." För som du skrev, så generaliserar man och så tänker man att du automatiskt menar att PNG står ovan allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 25 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2007 Skulle någon vara snäll och göra mig en tjänst ? SKulle vara väldigt tacksam! Kan någon trolla bort ciggen ur Dannes hand och sedan göra bilden till JPG utan att kvaliten försämras ? Tack, jag älskar er! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 25 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2007 (redigerad) Skulle någon vara snäll och göra mig en tjänst ? SKulle vara väldigt tacksam! Kan någon trolla bort ciggen ur Dannes hand och sedan göra bilden till JPG utan att kvaliten försämras ? Tack, jag älskar er! Lite snabbt sisådär. Redigerad 25 november, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 25 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2007 Lite snabbt sisådär. Tackar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2007 Ser ut som att han har en bomullstuss mellan fingrarna. (Jag kan dock inte göra bättre själv.. ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 25 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2007 Ser ut som att han har en bomullstuss mellan fingrarna. Bättre än en cigarett i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 26 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 27 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2007 Den där såg ju riktigt bra ut! Hur gjorde du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 27 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2007 (redigerad) Den där såg ju riktigt bra ut! Hur gjorde du? Antar att han gjorde som mig; klonverktyget och lite "blur"? Fast han gjorde det mycket mer detaljerat än jag. Redigerad 27 november, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 27 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2007 Antar att han gjorde som mig; klonverktyget och lite "blur"? Fast han gjorde det mycket mer detaljerat än jag. Glöm inte att han gjorde det mycket bättre också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 27 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2007 Glöm inte att han gjorde det mycket bättre också. Jo, menade bland annat det med "...gjorde det mycket mer detaljerat än mig". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 27 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2007 (redigerad) Blur? Nope, enbart klonverktygt and thanks btw Redigerad 27 november, 2007 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 6 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2007 Lekte lite i Photoshop. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 14 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2007 (redigerad) Älskar flash http://img529.imageshack.us/img529/4996/rullingsmiliskn9.gif Redigerad 14 december, 2007 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 15 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2007 Darkwing Duck filmen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 15 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2007 (redigerad) Darkwing Duck filmen http://ww2.beffo.se/upload/pic~/8bljth8hwnhf.jpg[/img ] Ja tack! När kommer den? Redigerad 15 december, 2007 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts