Vinnie Skrivet 20 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2007 Jag får ut frustrationer av det, pang, så har vi någon som får ut något på det. Och om han nu kan "ta en smack talk bäst på forumet", vad har det för betydelse? Det ändrar absolut inte något jag skrev i mitt förra inlägg. Att han kan ta mycket, jo, det är en bra egenskap. Men det ändrar inte ett jävla piss om hur du är som person. Jag har grund bakom mitt inlägg, men eftersom det nu inte är ämnet just nu så är det ingen idé att förklara det, då det bara är en till punkt att klaga som typiska forumitfittor här. Vad nu ett trevligt inlägg skulle hjälpa med, vet jag inte. Jag har inte haft någon särskild anledning att försöka vara trevlig. Och nej, aldrig haft en hjärnblödning, vilket resulterar i ett direkt nej till ett flertal hjärnblödningar. Och snäll kan jag vara. Jag ler åt barn ibland. Är du pedofil eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 20 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2007 Är du pedofil eller? Om du får en son och du ler mot honom, är du då en pedofil? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 20 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2007 Om du får en son och du ler mot honom, är du då en pedofil? Öh. Ja. Min pappa log mot mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 20 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2007 Öh. Ja. Min pappa log mot mig. Grattis, du är ett kukhuvud. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 20 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2007 http://www.airbrush.com/forums/upfiles/231/Rp427754193.jpg Fan vilken najs airbrush, helt stumt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2007 Fan vilken najs airbrush, helt stumt! Kukarns pedofilhuvud! Du har bara använt någon annans brushes! Och jag har visat den för mina "kompisar" och de skrattar jättemycket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 21 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2007 Kukarns pedofilhuvud! Du har bara använt någon annans brushes! Och jag har visat den för mina "kompisar" och de skrattar jättemycket! Tillbringade 200 timmar i Photoshop. http://img84.imageshack.us/img84/7851/kebabrullebl5.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2007 Tillbringade 200 timmar i Photoshop. http://img84.imageshack.us/img84/7851/kebabrullebl5.png Hahaha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2007 Wow, hur har jag kunnat missa detta. Mordos är min mysfitta, så inga gruppvåldtäckter utan att jag får veta! Siana; Precis när Mordos kom hit så var jag precis likadan. (Du var frånvarande då, så nu är din första tid med honom) och jag helt ärligt hatade killen. Spydig ny kille som jag ville banna skiten ur. Men nu är han istället min efterträdare efter jag körde över honom ett par gånger. Han lär sig för varje dag, och kommer förhoppningsvis bli en lika arrogant, svinig och idiotisk hora som mig. Kärlek. Zack; LOLERSKATEZZ, Newfag is new. Du är Sianas IRL polare, wow lustigt att du ska komma som en stödpelare när han får kalla fötter. Lägg ner skiten, Mordos har inte gjort dig ett skit, även om han har en spydig attityd överlag. Du blir riktigt "blattig" när du ska överbeskydda din "broshhhha". Vinnie; WOWZAA!!11 Banstick nästa? Nä, tänkte väl det. Säger som Mordos.. Grattis, du är ett kukhuvud. Svar undanbedes, jag kan inte bry mig mindre. Gå nu och sug kuk, hela bunten.. Även Mordos. Jag ska sova VAFAN! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 21 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2007 Tillbringade 200 timmar i Photoshop. http://img84.imageshack.us/img84/7851/kebabrullebl5.png Haha. Nice one. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2007 (redigerad) Hahaha, du har använt brushes i bakgrunden i vissa av de där, såvida du inte är riktigt jävla pro med penseln och det vet jag att du inte är. Vissa har du inte ens gjort något eget jobb på, t.ex. zerg zerg zerg bilden. Den har du bara gjort en siluett och lagt till text på. Grattis, du använder dig av andras verk för att göra dina egna, och sedan kalla dem dina. Och inte nog med det, vissa av de där är ritade bilder. Det är inte bildredigering, det är konst och skall skickas till den tråden istället. Endast jag som märker detta? Nej, absolut inte. Jag visade klasskamrater och de skrattade lika mycket som jag. Översittarsvin är jag, det kan jag medge. Men du är precis detsamma när det handlar om den här tråden, du vägrar ta kritik på någon vänster och ditt ord är alltid "rätt", så att säga. Du vägrar att någon annan kanske vet mer än dig och att det du så kallat skapar* kanske inte är lika bra som du tror att det är. Just bringing you back down to earth, baby. Och åh nej, du e-hatar mig. Åh nej, du hatar mig för att jag kritiserar din äckliga besserwisser attityd. Tro mig, jag bryr mig inte för fem öre om du hatar mig, jag är nog mest glad över att jag inte behöver ens vara trevlig mot dig. * Återgår och referrerar till äldre punkt om skapande. Bakgrunden i Blue is nice? var ju inte direkt fokus, det var bara en random som jag slängde på så jag tänkte att du inte skulle vara så naiv och tänka på det. Jag skrev redan från början att vissa bilder var mediokra och Zergzergzerg är verkligen inte monsterarbete; det det handlade om var att du tycker jag bara använder brushes. Ang. ritade bilder, jag har t e x publicerat At least I'm no Jigglypuff bara någon sida tillbaka så varför inte ta med sådana? Poängen var ändå att visa att jag gjorde saker utan brushes, eller hur? Vad exakt är det du vill försöka bevisa? Försöker du säga att jag inte kan ta kritik? Om du bläddrar tillbaka till när jag publicerade hemsidan så kritiserade du mig. Jag tog åt mig och ändrade, det enda som jag invände emot var din stil att kritisera mig. Så, visst kan jag ta kritik, men kritikern behöver inte bete sig som ett arsel. Försöker du säga att jag inte kan bildredigera? Jag är medveten om mina brister. Men det hela började med att Speeder kom och såg en skillnad. Och jag har utvecklats sedan hans tid. Sedan om du avskyr allt jag gör ger jag blanka fan i. Förstår inte direkt vad du vill säga. Att du sedan har dina klasskamrater med dig bevisar väl inte särskilt mycket? De ser ju det hela ur ditt perspektiv förstår du väl. Själv har jag min katt och min moster med mig, heja mig!!11 StellHell: Ja fy, 2x dig, mer än jag pallar. Redigerad 21 november, 2007 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 21 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2007 Wow, hur har jag kunnat missa detta. Mordos är min mysfitta, så inga gruppvåldtäckter utan att jag får veta! Siana; Precis när Mordos kom hit så var jag precis likadan. (Du var frånvarande då, så nu är din första tid med honom) och jag helt ärligt hatade killen. Spydig ny kille som jag ville banna skiten ur. Men nu är han istället min efterträdare efter jag körde över honom ett par gånger. Han lär sig för varje dag, och kommer förhoppningsvis bli en lika arrogant, svinig och idiotisk hora som mig. Kärlek. Zack; LOLERSKATEZZ, Newfag is new. Du är Sianas IRL polare, wow lustigt att du ska komma som en stödpelare när han får kalla fötter. Lägg ner skiten, Mordos har inte gjort dig ett skit, även om han har en spydig attityd överlag. Du blir riktigt "blattig" när du ska överbeskydda din "broshhhha". Vinnie; WOWZAA!!11 Banstick nästa? Nä, tänkte väl det. Säger som Mordos.. Grattis, du är ett kukhuvud. Svar undanbedes, jag kan inte bry mig mindre. Gå nu och sug kuk, hela bunten.. Även Mordos. Jag ska sova VAFAN! *Slurp* Med så mycket kuk i munnen är det svårt att svara. Du är fan kuk mästaren. Kuk alltså, penis. Hehe Bajs och kiss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2007 *Slurp* Med så mycket kuk i munnen är det svårt att svara. Du är fan kuk mästaren. Kuk alltså, penis. Hehe Bajs och kiss. http://www.rick.se/grejat/lv_shirt.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 23 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2007 Finns det någon som kan förklara hur jag gör så att en bild får avrundade kanter? Som t.ex. på Sianas signatur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 23 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2007 Finns det någon som kan förklara hur jag gör så att en bild får avrundade kanter? Som t.ex. på Sianas signatur. Gör en fyrkant med avrundade kanter i former i valfri storlek, lägg en bild du vill ha ovanpå den, ctrl + alt + G. Tjohejs, klart. Typ. Sedan gör du vadfan du vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 23 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2007 Gör en fyrkant med avrundade kanter i former i valfri storlek, lägg en bild du vill ha ovanpå den, ctrl + alt + G. Tjohejs, klart. Typ. Sedan gör du vadfan du vill. Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 23 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2007 Någon vänlig soul som skulle vilja lägga till en tomteluva lite snyggt på den här Puss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 23 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2007 (redigerad) Jag gjorde som Mordos sa, fast med en transparant bild först, sen rundad rektangel, alt+ctrl+g. Fast nu vill jag ju ha transparanta hörn. När jag sparar bilden så blir dem vita. Jag hoppas ni förstår vad jag menar och kanske kan förklara vad jag gör för fel? Redigerad 23 november, 2007 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 23 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2007 Jag gjorde som Mordos sa, fast med en transparant bild först, sen rundad rektangel, alt+ctrl+g. Fast nu vill jag ju ha transparanta hörn. När jag sparar bilden så blir dem vita. Jag hoppas ni förstår vad jag menar och kanske kan förklara vad jag gör för fel? Det blir väl bara transparent om man sparar som .png? Eller är det jag som har på nattmössan för hårt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 23 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2007 (redigerad) Det blir väl bara transparent om man sparar som .png? .png och .gif är bäst för att visa på internet, .png är bäst enligt mig. Kör på den. Quoten var för att jag var för lat för att scrolla ända ned. Redigerad 23 november, 2007 av Mordos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts