Frenzy Skrivet 31 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2007 Kritik är kritik. Och det där var inte kritik utan ett onödigt antagande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 31 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2007 Och det där var inte kritik utan ett onödigt antagande. Du tänker att jag ansåg att jag gav konstruktiv kritik. Det var inte det jag gav. Jag gav kritik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 1 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2007 Här också kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 2 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2007 Vet inte vart jag skulle skriva det, så det fick bli här.. Joo är det någon som har kvar "Getting Up" spelet? Troligtvis inte men om.. Någon som skulle kunna printscreena sidorna i blackbooken? Skulle vara eeeviiigt tacksam!! Tack på förhand. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2007 (redigerad) Vet inte vart jag skulle skriva det, så det fick bli här.. Joo är det någon som har kvar "Getting Up" spelet? Troligtvis inte men om.. Någon som skulle kunna printscreena sidorna i blackbooken? Skulle vara eeeviiigt tacksam!! Tack på förhand. Du hamnade visst lite fel.. http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=28191 Redigerad 2 augusti, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 3 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2007 Var ute och vandrade i skogen inatt, fick syn på en björn så jag tog upp min kamera och tog snabbt ett kort på mig själv, delvis för att jag viste att jag, rädd som jag var skulle bli ett bra fotoobjekt, och sedan har jag hört att björnar inte gillar blinkande människor. http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/images/svss53li8l5r.png Nån har upptäckt lasso-verktyget i Photoshop. Gulli. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 3 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2007 Snarare, du ville ha en anledning att visa upp ett par bröst på forumet. Jag diggar den inte, kvinnan i bakgrunden är helt orelevant och texten under "Need for Speed" är inte av NFS kvalité. Javisst, brösten syns såååå mycket också. Det får nästan ta och klassas som porr. Själv tyckte jag att hans bild var tjusig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 3 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2007 Javisst, brösten syns såååå mycket också. Det får nästan ta och klassas som porr. Själv tyckte jag att hans bild var tjusig Nu överdriver du. Kvinnan täcker hela bilden, så är det en LIIIITEN bil längst nere. Jag ser inte vad kvinnan har med NFS att göra. Plus så är det ett dåligt foto också. Vill även påpeka att jag är petig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 3 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2007 Nu överdriver du. Kvinnan täcker hela bilden, så är det en LIIIITEN bil längst nere. Jag ser inte vad kvinnan har med NFS att göra. Plus så är det ett dåligt foto också. Vill även påpeka att jag är petig.Vad har du emot tjejer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 3 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2007 (redigerad) Nån har upptäckt lasso-verktyget i Photoshop. Gulli. Alltid vetat att det funnits. Bara inte haft någonting bra att göra med det. Edit: Två ord på fel plats Redigerad 3 augusti, 2007 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 3 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2007 Alltid vetat att det funnits. Bara inte haft någonting bra att göra med det. Edit: Två ord på fel plats Sött. --- Bläh, träna lite photoshoppa. http://static.pici.se/pictures/HXUSuSVrW.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 3 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2007 Vad har du emot tjejer? Ingenting. Jag ser inte varför hon ska vara i bakgrunden på den bilden bara. Lägger man upp bilder på ett forum så gör man det för att få människors opinioner om den, speciellt på ett forum. Jag gav min kritik. Simpelt som så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 3 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2007 Ingenting. Jag ser inte varför hon ska vara i bakgrunden på den bilden bara. Inte så jätteinne på NFS men brukar det inte vara sexiga tjejer med i dom spelen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 3 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2007 Inte så jätteinne på NFS men brukar det inte vara sexiga tjejer med i dom spelen? Mjo, fast tjejerna brukar inte synas på framsidan av fodralet om jag inte minns fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 4 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2007 Mjo, fast tjejerna brukar inte synas på framsidan av fodralet om jag inte minns fel. MEN DÅ ÄR DET VÄL BRA ATT NÅGON BRYTER TRENDEN ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 4 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2007 MEN DÅ ÄR DET VÄL BRA ATT NÅGON BRYTER TRENDEN ... Gå och lägg dig. XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 4 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2007 MEN DÅ ÄR DET VÄL BRA ATT NÅGON BRYTER TRENDEN ... Jag har aldrig sagt att jag inte vill att han ska bryta trenden. Jag förklarade bara vad Mordos menade, även om han kan föra egen talan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 4 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2007 Finns det någon bra nybörjartutorial för Photoshop CS2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 4 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2007 Finns det någon bra nybörjartutorial för Photoshop CS2? Följ lite små olika tutorials och lär dig lite eftersom, och experimentera med att blanda ihop några stycken eftersom du lär dig. http://www.totaltutorial.com/submitter/tutorialtomb/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 4 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2007 Följ lite små olika tutorials och lär dig lite eftersom, och experimentera med att blanda ihop några stycken eftersom du lär dig. http://www.totaltutorial.com/submitter/tutorialtomb/ Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts