RavenE Skrivet 15 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2007 Brukar det inte vara så? Att handlingen är på svenska och korta slogantexter är på engelska? Jag har för mig att det är så. I alla fall så tyckte jag att det var snyggt redigerat(Eller vad du nu gjort) av dig! (Inte RavenE alltså) Hmm, kanske är så. Har inte tänkt på det i så fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 15 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2007 Brukar det inte vara så? Att handlingen är på svenska och korta slogantexter är på engelska? Jag har för mig att det är så. Jo, brukar vara så.. Plus att jag behövde fylla ut ett tomrum så det fick bli taglinen i trailern. Snyggt, men texten på baksidan är väldigt svår att läsa... Lägg på en stroke? Yes, har även fått hört det på ett annat forum att texten kan bli svår att läsa. Ska testa att läga dit någon stroke eller nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 19 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2007 (redigerad) Hade lite tråkigt nyss! Ganska kul tycker jag Redigerad 19 juli, 2007 av Martin-123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 25 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2007 (redigerad) Hej, satt och lekte lite i photoshop och gjorde den här som jag är sugen på att fortsätta med, några förslag på vad mer kan göras? Säg gärna hur jag ska göra också. http://img461.imageshack.us/img461/7090/ipodddcommercialcopykn9.jpg (är inte så speciellt bra i PS, håller på och lära mig) Jag vet att iPod'en är lite väl bred men kanske kan fixa det senare. Edit: kanske bara ska stå "iPod - Listen and Watch" eftersom det inte finns någon speciell "video" (vad jag vet). Redigerad 25 juli, 2007 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 27 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2007 Första facetransplantbilden jag gjort som är någorlunda okej. Kommentera? Jag har skrivit detta när jag säger allt jag skriver som en eller annan alien från norrköping. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 27 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2007 Första facetransplantbilden jag gjort som är någorlunda okej. Kommentera? Jag har skrivit detta när jag säger allt jag skriver som en eller annan alien från norrköping. Nice. Ser nästan ut som att Nicole Schzinger är den som är inklistrad. Mestadels på grund av håret. x_X Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 27 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2007 (redigerad) Vad menar du? Det är hon som är inklistrad. Var det såå bra? Edit: Det är bara hennes huvud som är inklipp btw... Fejz: http://pub.tv2.no/multimedia/na/archive/00...p10_208045a.jpg Bakkrunndd: http://bilder.lycos.de/d/23424-2/Tokio+Hotel.jpg Redigerad 27 juli, 2007 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 27 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2007 Vad menar du? Det är hon som är inklistrad. Var det såå bra? Edit: Det är bara hennes huvud som är inklipp btw... Fejz: http://pub.tv2.no/multimedia/na/archive/00...p10_208045a.jpg Bakkrunndd: http://bilder.lycos.de/d/23424-2/Tokio+Hotel.jpg lol wtf, aha xD, jag e trött. rofl jag trodde det var nicole som stog på mattan och att du klistrat in dina kompisar eller något. lmao Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 27 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2007 lol wtf, aha xD, jag e trött. rofl jag trodde det var nicole som stog på mattan och att du klistrat in dina kompisar eller något. lmao Haha vad sött. Nåja. Men du tyckte att den var okej eller? Jag tycker den är ganska bra. Men det finns en del missar tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 27 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2007 Ansiktet ser liiite litet ut, i övrigt är det ganska trovärdigt. Även jag trodde att du hade klistrat in dina kompisars ansikten. Fan, hur gamla är killarna i Tokio Hotel egentligen? 14? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 27 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2007 Ansiktet ser liiite litet ut, i övrigt är det ganska trovärdigt. Även jag trodde att du hade klistrat in dina kompisars ansikten. Fan, hur gamla är killarna i Tokio Hotel egentligen? 14? 19, enligt min expertiskompis. Duuuh. Fast, frågan är ju om dom är killar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 28 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2007 lol wtf, aha xD, jag e trött. rofl jag trodde det var nicole som stog på mattan och att du klistrat in dina kompisar eller något. lmao Fan, trodde jag med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 29 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2007 Första facetransplantbilden jag gjort som är någorlunda okej. Kommentera? Jag har skrivit detta när jag säger allt jag skriver som en eller annan alien från norrköping. Tänkte först: Vad är syftet med den här bilden, men sen såg jag att nåt såg skumt ut Bra jobbat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 29 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2007 Lekte lite i Photoshop. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 29 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2007 (redigerad) Lekte lite i Photoshop. [img:http://ww2.beffo.se/upload/pic~/1cuim5253myq.jpg:/img] Najs, Tux - Väry najs! Redigerad 29 juli, 2007 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 29 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2007 Lekte lite i Photoshop. http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/images/1cuim5253myq.jpg Snarare, du ville ha en anledning att visa upp ett par bröst på forumet. Jag diggar den inte, kvinnan i bakgrunden är helt orelevant och texten under "Need for Speed" är inte av NFS kvalité. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 30 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2007 Snarare, du ville ha en anledning att visa upp ett par bröst på forumet. Jag diggar den inte, kvinnan i bakgrunden är helt orelevant och texten under "Need for Speed" är inte av NFS kvalité. Ge dig. Irrelevant, btw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 30 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2007 Var ute och vandrade i skogen inatt, fick syn på en björn så jag tog upp min kamera och tog snabbt ett kort på mig själv, delvis för att jag viste att jag, rädd som jag var skulle bli ett bra fotoobjekt, och sedan har jag hört att björnar inte gillar blinkande människor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 30 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2007 Första facetransplantbilden jag gjort som är någorlunda okej. Kommentera? Jag har skrivit detta när jag säger allt jag skriver som en eller annan alien från norrköping. Inte så jävla bra tycker jag. Hennes ansikte är ju mycket skarpare, ljusare och har "annan sorts skugga". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 30 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2007 Ge dig. Irrelevant, btw. Kritik är kritik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts