Vinnie Skrivet 27 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2007 Slänger upp mitt senaste, affisch till skolans avslutningsfest (Sorry för den extremt fula texten, speciellt mitt namn... orkade inte leta font så jag bara använde blending options) Går hem hos icke photoshop-kunniga 9:or..: http://www.imagehosting.gr/out.php/i7896_Festaffischen.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 27 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2007 Denna borde hamnat här från början.. vad tycker ni? Själv tycker jag att den nedersta bilden blev helt fel.. men får ändra sen ihop med era förslag.. C&C plz. http://pici.se/pictures/GtzUCCDYV.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 27 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2007 Denna borde hamnat här från början.. vad tycker ni? Själv tycker jag att den nedersta bilden blev helt fel.. men får ändra sen ihop med era förslag.. C&C plz. http://pici.se/pictures/GtzUCCDYV.jpg Mycket snyggt. Som du sa så är den nedersta bilden helt fel, mest för att det finns en liten grej (från en jacka?) som kommer från ingenstans Sedan så tycker jag att färgerna är lite för skarpa eller vad man ska säga, men det är ju olika från person till person. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 27 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2007 @Vinnie: Gillar egentligen inte bilder gjorda helt med penslar som du ej gjort själv, men som du sa var ju målgruppen "icke photoshop-kunniga". Den övre delen av affischen är snygg, men den nedre passar varken in eller är speciellt fin. Hade varit mycket enkelt att göra texten snyggare och därför likaså hela affischen. @P-C: Gillar idén, men killen på bilden ser ut att ha en kropp lik mumintrollets. Bra jobbat iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 27 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2007 @P-C: Gillar idén, men killen på bilden ser ut att ha en kropp lik mumintrollets. Bra jobbat iaf. Kallar du mig tjock? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 27 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2007 (redigerad) Kallar du mig tjock? :'( Först och främst, hade ingen aning om att det var du. Sen menade jag inte tjock... Tänk dig mumin som han ser ut på den här bilden: Han är ju inte tjock, snarare platt med lite päronformad kropp. EDIT: Okej då, erkänner att jag hade fel. Fast nån likhet finns det iaf, det kommer du inte undan! Redigerad 27 maj, 2007 av Tackleberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 27 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2007 Först och främst, hade ingen aning om att det var du. Sen menade jag inte tjock... Tänk dig mumin som han ser ut på den här bilden: http://blog.isecore.net/media/Mumin.jpg Han är ju inte tjock, snarare platt med lite päronformad kropp. Jag tar det där med en nypa salt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 29 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2007 (redigerad) Fel tråd, ignorera mig. Redigerad 29 maj, 2007 av Merkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 29 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2007 (redigerad) Håller på att göra min första stencil.. har interesserat mig väldigt mycket för det på sistone och ville prova själv. Får skriva och skära ut imorrn sen blir det att prova den. Gjorde också en bild för att se hur det kommer se ut på en vägg. Något jag missat? Något jag bör tänka på? Redigerad 29 maj, 2007 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 30 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2007 Jag undrar om det på något sätt går att ändra språket i Photoshop CS2 .. Jag har installerat det på svenska, men skulle vilja kunna ändra till engelska och sedan tillbaka. Är rätt jobbigt när man läser engelska guider och inte vet vad allt är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 31 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2007 Jag undrar om det på något sätt går att ändra språket i Photoshop CS2 .. Jag har installerat det på svenska, men skulle vilja kunna ändra till engelska och sedan tillbaka. Är rätt jobbigt när man läser engelska guider och inte vet vad allt är. Vad jag vet går det bara att välja språk vid installationen, tyvärr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 7 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2007 (redigerad) BORTA* Redigerad 7 juni, 2007 av 50 cent Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 9 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2007 Gaaaah.. Varför blir allt blått, lila? :'( Så här ser mina Color Settings ut iaf. Har försökt pilla runt på de flesta men ingen vill få det till blått. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2007 Har du kollat så att det står rätt på Image>Mode också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 14 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2007 http://www.deviantart.com/deviation/57532211/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 14 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2007 http://www.deviantart.com/deviation/57532211/ Wow, bara... Du har verkligen talang! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 14 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2007 Wow, bara... Du har verkligen talang! Thx. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 (redigerad) Följde en tutorial. Tyckte det vart sisådär. Kallar den: Mötet med StellHell Redigerad 15 juni, 2007 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 Fan vad StellHell är överallt nuförtiden då? Spammas i Humortråden, skrivs om i DHtråden, är med i din låt i song contest o s v. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 (redigerad) Fan vad StellHell är överallt nuförtiden då? Spammas i Humortråden, skrivs om i DHtråden, är med i din låt i song contest o s v. Avundssjuk? ..du har i och för sig rätt. Det kanske är Vicke-Ecks som ligger bakom hela alltet? Redigerad 15 juni, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts