Vinnie Skrivet 26 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2007 Tutorial? -_- Använd fantasin! Jag vill se bilden imorgon senast kl 15.00 annars blir det IG i bildredigering. Förstått!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2007 Annars får nån gärna slänga ihop ett snyggt wallpaper med bild/er/ på the Hoff. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 27 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2007 Mycket bättre! Fast ha inte så hög opacitet på skuggan nästa gång. +Byt font på hennes namn, nån skrivstil skulle nog passa. Jag diggade inte riktigt sephia men det passar antar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 27 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2007 +Byt font på hennes namn, nån skrivstil skulle nog passa. Jag diggade inte riktigt sephia men det passar antar jag. Jag tycker det passar. Tack för kritiken iaf. Mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 27 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2007 Annars får nån gärna slänga ihop ett snyggt wallpaper med bild/er/ på the Hoff. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 27 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2007 GRYM! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 28 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2007 Click Grymt rolig film Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 6 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2007 Lekte lite med en bild från Sin City. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 7 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2007 Lekte lite med en bild från Sin City. Du e fan läskig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 7 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2007 Lekte lite med en bild från Sin City. Tänk på att jag är en noob. Kanske bidrager med denna i wallpapertävlingen så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 8 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2007 Du e fan läskig Du är läskig..... Victor. Tänk på att jag är en noob. http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/images/PkFh8cEDiSIn.png Kanske bidrager med denna i wallpapertävlingen så Kul att den kommer till användning! Snyggt och enkelt wallpaper också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 9 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2007 Tänk på att jag är en noob. Kanske bidrager med denna i wallpapertävlingen så Rent och snyggt, men det är inte rätt, om du kolla på vinklarna på fönstret och väggarna så är dom olika... alt.1:Du erkänner att du gjorde fel alt.2:Du skyller på nån/nått annat, t.ex att snickrarna far fulla när dom byggde huset... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 9 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2007 (redigerad) Tänk på att jag är en noob. Kanske bidrager med denna i wallpapertävlingen så Snygg, men skuggan ser ut som att den har en "Darth Vader" mask. Redigerad 10 maj, 2007 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 10 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2007 Rent och snyggt, men det är inte rätt, om du kolla på vinklarna på fönstret och väggarna så är dom olika... alt.1:Du erkänner att du gjorde fel alt.2:Du skyller på nån/nått annat, t.ex att snickrarna far fulla när dom byggde huset... Jag vet redan att det inte är helt 100% parallella linjer. Men so what. Orka bry sig. Allting måste faktiskt inte vara perfekt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 10 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2007 Allting måste faktiskt inte vara perfekt. Perfektion är tråkigt. När saker och ting inte är typ.. Hela. Trasiga. De få ett bättre utseende så. Därför.. Allting måste inte vara perfekt. VickeX vinner 1 poäng. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 10 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2007 Perfektion är tråkigt. När saker och ting inte är typ.. Hela. Trasiga. De få ett bättre utseende så. Därför.. Allting måste inte vara perfekt. VickeX vinner 1 poäng. Ouhh Judge Judy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 10 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 10 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2007 Perfektion är tråkigt. När saker och ting inte är typ.. Hela. Trasiga. De få ett bättre utseende så. Därför.. Allting måste inte vara perfekt. VickeX vinner 1 poäng. Jo, håller med, perfektion är tråkigt men närdet är för illa så att det är det man reagerar först på hela bilden på så är det inte snyggt längre... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 17 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2007 (redigerad) http://ww2.beffo.se/upload/pic~/0fk0CaPPn2GU.png Wallpaper jag gjort till alla Warcraft-nördar som befinner sig på LAN:et jag är på... Edit: Mer bilder! Till CS-nördarna: Redigerad 18 maj, 2007 av Vinnie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 20 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2007 (redigerad) Rent och snyggt, men det är inte rätt, om du kolla på vinklarna på fönstret och väggarna så är dom olika... alt.1:Du erkänner att du gjorde fel alt.2:Du skyller på nån/nått annat, t.ex att snickrarna far fulla när dom byggde huset...Ingen gör fel i bildredigering. Det finns inga rätt och fel i en bild. Visst kan man göra fel i tex photoshop, alltså att det inte blev som man hade tänkt sig från början men det innebär inte att bilden blir fel för det. Redigerad 20 maj, 2007 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts